ظروف یکبار مصرف مشکی چند خانه | ظروف بیرون بر

ظروف یکبار مصرف مشکی درب دار یکی از لاکچری ترین و لوکس ترین ظروف بیرون بر چند خانه است که کاربرد زیادی برای رستوران ها و کترینگ ها، استفاده به عنوان ظروف یکبار مصرف مجلسی و پذیرایی و بسته بندی دارد.

این دسته از ظروف با متنوع ترین طراحی تولید می شوند که گستره استفاده از آن ها را بیشتر می کند. همین امر سبب شده تا خریداران و مصرف کننده ها در حوزه های مختلف بتوانند از این دسته از ظروف بهره های زیادی ببرند.

مهم ترین مزیت این دسته از محصولات مایکروویوی بودن آن ها است که در کنار طراحی لوکس و خاص می تواند یک پک غذایی و پذیرایی فوق العاده محسوب شود.

ظروف یکبار مصرف مشکی

ظروف یکبار مصرف مشکی لاکچری

به طور قطع باید بیان کرد که ظروف یکبار مصرف مشکی لاکچری ترین و خاص ترین محصولات یکبار مصرفی برای رستوران ها و کترینگ ها هستند و کسانی که تمایل دارند تا محصولات خود در بهترین و خاص ترین نوع ظروف یکبار مصرف بسته بندی کنند از این دسته از ظروف بهره می برند.

لاکچری بودن این محصولات می تواند از جهات مختلفی بررسی شود. برای مثال طراحی لوکس این محصولات مهم ترین عاملی است که سبب خاص بودن آن ها شده است.

از طرف دیگر این ظروف بدنه مایکروویوی دارند و مقاومت بدنه آن ها بالا است به شکلی که با ریختن غذا و محتویات دیگر ایستایی خود را حفظ می کند.

درب شفاف این دسته از ظروف سبب می شود که محتوای درون ظرف از بیرون قابل مشاهده باشد. همین امر می تواند به جذابیت هر چه بیشتر ظروف یکبار مصرف چند خانه مشکی بیافزاید.

ظروف یکبار مصرف مشکی

در کل باید گفت که ظروف یکبار مصرف چند قسمتی مشکی نمونه ای از منحصر به فرد ترین ظروف لاکچری است که می تواند برای افراد خاص پسند گزینه فوق العاده ای باشد.

کاربرد انواع ظروف یکبار مصرف چند خانه

در این بخش از کاربرد انواع ظروف یکبار مصرف چند خانه مشکی رنگ صحبت خواهیم کرد و تا حدی این موضوع را باز می کنیم. این موضوع می تواند نوعی ایده برای فعالان مختلف در زمینه های کاری باشد که سر و کار زیادی با ظروف یکبار مصرف و ظروف بیرون بر دارند.

ظروف یکبار مصرف چند تکه یا چند قسمتی تنوع زیادی دارد که شامل ابعاد و اندازه و طراحی و مدل می شود.

در این ظروف نمونه های مختلفی از محصولات مشاهده می شود که قسمتی از آن برای قرار دادن کباب و قسمتی از آن برای ریختن برنج چه به صورت معمولی و چه برنج قالبی در نظر گرفته شده است.

ظروف یکبار مصرف مشکی چند خانه

در کنار این ها دو قسمت دیگر از ظرف برای گذاشتن دورچین وجود دارد که مطمئنا یک طراحی و ارائه منظم و شیک را عرضه می کند.

این ظروف که بیشتر به عنوان ظروف کبابی شناخته می شوند خود دارای مدل ها و سایز های مختلفی هستند و همچنین می توانند برای کاربرد های دیگر هم مورد استفاده باشند.

ظروف یکبار مصرف مشکی چند خانه

یکی از نمونه ظروفی که به عنوان ظرف کبابی یا ظرف ماهیچه شناخته می شود دارای سایز بزرگ تری نسبت به سایر ظروف است.

ابعاد ظرف کد 905 به این شکل است:

  • طول: 40 سانت
  • عرض: 26 سانت
  • ارتفاع: 5.5 سانت

در زیر تصویر این ظرف را مشاهده می کنید که از این ظرف برای غذا بیرون بر استفاده شده است.

ظروف یکبار مصرف مشکی چند خانه

در کنار اینها باید به ظروف دو قسمتی هم اشاره کرد که می توانند جهت استفاده برای چلو گوشت و چلو مرغ هم استفاده شوند.

این ظروف ابعاد 29 در 19 در ارتفاع 4 سانت را دارند و مانند سایر ظروف دارای بدنه مایکروویوی و درب طلقی شفاف می باشند.

این دسته از ظرف ها می توانند برای پذیرایی هم استفاده شوند و به طور کلی باید گفت که آیتم های مختلفی می تواند در این ظروف جای بگیرد.

ظروف یکبار مصرف مشکی چند خانه

از طرفی بخش زیادی از مصرف کننده های این ظروف کسانی هستند که در زمینه فست فود و فینگر فود فعالیت می کنند و برای سرو غذا های بیرون بر و حتی درون بر رستوران خود از ظروف مایکروویوی چند قسمتی بهره می برند.

ظروف یکبار مصرف مشکی در مدل های 4 و 5 خانه و حتی 6 خانه انتخاب عالی برای صبحانه بیرون بر محسوب می شوند و در برخی موارد مدل های تک قسمتی هم گزینه های عالی هستند.

ظروف یکبار مصرف مشکی چند خانه

قیمت ظرف یکبار مصرف مشکی درب دار

قیمت ظرف یکبار مصرف مشکی درب دار از دیگر مواردی است که قصد داریم به آن بپردازیم تا در انتها برای ارتباط با بخش مشاوره و فروش جهت دریافت اطلاعات بیشتر به همراه قیمت ها و کاتالوگ کامل محصولات راهنمایی کنیم.

قیمت ظروف عاملی است که گزینه های مختلفی می تواند روی آن تاثیر بگذارد.

یکی از موارد مدل محصول است که بر حسب اندازه و طراحی قیمت گذاری می شود. در کنار این ها نباید از قیمت مواد اولیه هم غافل شد چرا که اولین پارمتر تاثیر گذار بر قیمت محصول همین مورد است.

از طرف دیگر حجم خرید و روش خرید هم از دیگر پارامتر های تاثیر گذار بر قیمت هستند.

ظروف یکبار مصرف مشکی چند خانه

این ظروف مدل های متنوعی دارند که برای دریافت نمونه های بیشتر می توان با کارشناسان فروش ارتباط گرفت.

همچنین در صورتی که نیاز دارید تا برای انتخاب ظرف راهنمایی بیشتری دریافت کنید هم می توانید با مشاورین صحبت کنید.

راه های ارتباطی با مشاورین در سایت و صفحه تماس با ما قرار داده شده است همچنین با کلیک روی آیکون تماس هم می توانید مستقیما با مشاورین تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *