ظرف یکبار مصرف پنج خانه مشکی کد 502 درب دار

ظرف یکبار مصرف پنج خانه مشکی با کد های 501 و 502 و همچنین 503 همراه با درب های شفاف مخصوص به خود در بیست پلاست عرضه می شوند. در کنار این ها مدل های چهار قسمتی مانند کد 404 و 403 نیز موجود است و خریداران می توانند در هر شهری که هستند خرید خود را ثبت کنند.

از طرفی برای آن دسته از عزیزانی که این محصولات را به صورت جزئی نیاز دارند و قصد خرید آن ها را به صورت تعداد دارند نیز شرایط ویژه ای را در نظر گرفته ایم!

ظرف یکبار مصرف پنج خانه

ظروف یکبار مصرف لاکچری مشکی پنج خانه

ظروف یکبار مصرف لاکچری مشکی 5 خانه محصولی است که می تواند در زمینه های مختلفی از جمله استفاده در رستوران ها و فست فود ها و همچنین برای پذیرایی کاربرد های زیادی داشته باشد.

این دسته از ظروف دارای ظاهری شیک و لوکس هستند و عمدتا با درب عرضه می شوند. در واقع این محصولات از جنس پلاستیک تولید می شوند و بدنه آن ها مایکروویوی است به همین علت دارای مقاومت زیادی هستند.

درب این ظروف به صورت طلقی است و شکل ظاهری آن ها متفاوت است.

این محصولات می توانند به عنوان پذیرایی هم استفاده شوند و آیتم های پذیرایی را در آن ها قرار داد.

این ظروف می تواند در خیلی از زمینه ها کار میزبان را راحت تر کند و روش پذیرایی را به شکل شیک تر و راحت تری پیش ببرد.

ظروف یکبار مصرف لاکچری مشکی پنج خانه

با پیشرفت تکنولوژی و آمدن دستگاه هایی که می تواند محصولاتی جدید و خاص را ارائه دهد شاهد پیشرفت در زمینه طراحی و کیفیت ظروف یکبار مصرف هستیم و این می تواند برای مصرف کننده های این محصولات بسیار خوشایند باشد چرا که قطعا این ظروف می توانند در زمینه های زیادی کار را برای مصرف کننده ها آسان کنند.

ظرف یکبار مصرف چند قسمتی 4 خانه کبابی

از دیگر مدل های ظرف یکبار مصرف چند قسمتی، محصول 4 خانه است که در مدل های کبابی و فست فودی تولید می شود.

مدل های کبابی به شکلی است که یک قسمت از آن برای قرار دادن کباب و قسمتی برای برنج یا نان دارد و همچنین دو قسمت برای دورچین در این ظروف در نظر گرفته شده است که می تواند یک پک کامل و جذاب را ارائه دهد.

همچنین نمونه های دیگری هم هستند که قسمت های مختلف آن در جای خاصی قرار گرفته و هر یک از خانه ها دارای ابعاد متفاوتی است.

ظروف یکبار مصرف مشکی نسل جدیدی از محصولات رستورانی و کترینگی محسوب می شوند که در میان خریداران و مصرف کننده ها سر دسته ظروف لوکس و لاکچری شناخته شده اند.

ظرف یکبار مصرف چند قسمتی 4 خانه کبابی

برای ظروف یکبار مصرف لوکس موارد مختلفی را می توان مثال زد که از جمله آن ها ظروف یکبار مصرف کریستالی هستند اما به دلیل این که این محصولات بیشتر در حوزه بسته بندی استفاده می شوند بیشتر در مورد ظروف یکبار مصرف چند قسمتی رنگ مشکی صحبت می کنیم.

قیمت ظروف یکبار مصرف مجلسی پذیرایی لوکس

قیمت ظروف یکبار مصرف مجلسی که برای پذیرایی و کترینگ و رستوران کاربرد زیادی دارد و همچنین طراحی لوکس و منحصر به فردی را دارا می باشد بستگی دارد به نوع و اندازه محصول، کیفیت، قابلیت های خاص مانند مایکروویوی بودن و موارد این چنینی مشخص می شود.

ناگفته نماند که قطعا حجم خرید و سفارشات نیز می توانند روی قیمت گذاری این محصولات تاثیر دارد.

قیمت ظروف یکبار مصرف مجلسی پذیرایی لوکس

برخی نمونه ها طراحی خاصی دارند و برخی از دیگر ظروف بزرگ تر هستند همچنین به دلیل تنوع زیاد در مدل هایی که از این ظروف مشاهده می شود قیمت گذاری آن ها متنوع است.

برای مشاهده کاتالوگ ظروف، به همراه لیست قیمت آن ها می توانید با مشاورین مجموعه در ارتباط باشید و اطلاعات بیشتر را از این طریق دریافت نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *