تولید کننده جدید ترین ظروف یکبار مصرف کریستالی

ظرف کریستال از مواد اولیه مرغوب پلی استایرن تولید شده و رنگ شفافی دارند .دارای نشان سیب سلامت می باشند .برای بسته‌بندی مواد غذایی سرد بسیار مناسب هستند، زیرا در تولید آنها از ماده مضر BPA استفاده نشده است .ضخامت مناسب و استحکام کافی دارند .ولی قابل پلمپ شدن نیستند .تولید کننده ظروف یکبار مصرف کریستالی جدید ترین طرح ها را در کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید و عرضه می کند.

تولید کننده جدید ترین ظروف یکبار مصرف کریستالی

۵توصیه برای استفاده درست از ظروف یکبار مصرف

5توصیه برای استفاده درست از ظروف یکبار مصرف ظروف یکبار مصرف ظروفی در زندگی شلوغ امروزی است .در این صورت نیازی به شست و شو نیست .امروزه انواع ظروف یکبار مصرف در مدل‌های مختلف دارای چند نوع دسته بندی هستند.

۵ توصیه برای استفاده درست و مناسب از ظروف یکبار مصرف این است که:

  • نباید مواد سرد و گرم رو به مراتب در آنها ریخت و استفاده کرد.
  • نباید مکرر از آنها استفاده کرد و پس از استفاده باید دور انداخته شوند.
  • نباید در طبیعت آنها را رها کرد زیرا تجزیه ناپذیرند.
  • نباید در ماکروفر و فریزر آنها را قرار داد.
  • مواد غذایی داغ را در آنها نباید بگذارید و باید صبر کنید تا مواد غذایی کمی خنک شود و سپس درون ظرف بگذارید.

انواع ظروف یکبار مصرف:

  1. ظروف یکبار مصرف فومی که اولین نوع ساخت ظروف پلاستیکی هستند که طبق دستور پزشکان توصیه شده که کمتر از این نوع استفاده شود؛ زیرا برای سلامتی خوب نیستند و با سرد و گرم شدن نوعی مواد سمی را وارد خوراکی داخل ظرف می‌کنند که سرطان‌زاست.
  2. در داخل ظروف یکبار مصرف نوعی پلیمر است که می‌تواند وارد مواد خوراکی داخل ظرف شود و به سلامت افراد آسیب میرساند.
  3. ظروف یکبار مصرف الیاف طبیعی یا نشاسته ای یا سلولزی است که سالم ترین ظروف هستند و از مواد گیاهی تهیه شده‌اند و به سلامت بدن آسیبی نمی‌رسانند .برای طبیعت و زندگی نسل‌ آینده هم مناسبند و قابلیت تجزیه شدن و برگشتن به چرخه طبیعت را دارند.
  4. ظروف یکبار مصرف آلومینیومی که استفاده بالای آنها باعث مسمومیت می‌شود.
  5. ظروف یکبار مصرف کریستالی که از مواد پلی استایرن تولید و رنگ شفافی دارند و دارای نشان سیب سلامت هستند و برای بسته‌بندی مواد غذایی سرد نیز مناسبند .در تولید آنها از ماده مضر استفاده نشده است.

برای تشخیص کیفیت کافی است روی سطح آن دست بکشید و از صاف بودن و نداشتن رگه مطمئن شوید. ضمن اینکه این ظروف شفافند و اگر در نور نگاهشان کنید متوجه هیچگونه کدری نمی شوید.

خرید مستقیم جدید ترین ظروف یکبار مصرف کریستالی

خرید مستقیم جدید ترین ظروف یکبار مصرف کریستالی ظروف یکبار مصرف لوکس کریستالی از ظروف جدید هستند که دارای سایز و رنگ های متنوعی هستند که برای جشن و مهمانی و دورهمی و تولد مناسبند .نوع رنگی آنها به مجالس و مهمانی شور و زیبایی بیشتری می دهند .خرید مستقیم این ظروف با قیمت مناسب تری صورت می گیرد و فروش ظروف یکبار مصرف در شعب سراسر کشور در کیفیت بالا و تنوع زیاد با قیمت مناسب صورت می گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *