کارخانه ظروف یکبار مصرف فرتاک | لیست کارخانجات ظروف یکبار مصرف

خرید ظروف یکبار مصرف از کارخانه برای خریدارهایی که در حجم های بالا سفارش خرید دارند می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد. چرا که تولیدی ها قیمت های دست اول و فروش مستقیم محصولات خود را به خریدارها اعلام می نمایند. شرکت های تولید کننده انواع محصولات و ظروف یکبار مصرف، همیشه سعی دارند با بهترین کیفیت محصول خود را به خریدارها عرضه نمایند.

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]شرکت فرتاک تولید کننده بزرگ ظروف یکبار مصرف با عرضه انواع محصولات خود از طریق نمایندگی های فروش کارخانه در شهر تهران با خریدارها در ارتباط است.[/box]

خرید ظروف یکبار مصرف از کارخانه

تولیدات و محصولات درجه یک شرکت فرتاک

سال های زیادی است که مردم استفاده خود را از ظروف یکبار مصرف بیشتر کرده اند. این ظروف امروزه با انواع گوناگونی به بازار عرضه می شود که خریدارها می توانند به راحتی خرید خود را انجام دهند.

انواع مختلف این ظروف سبب راحت شدن خرید برای خریدارها و مشتری ها خواهد شد. اگر شما به عنوان یک مشتری قصد خرید عمده محصولات را از این شرکت دارید بهتر است در ابتدا با انواع محصولات این شرکت آشنا شوید.

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]در نظر داشته باشید که شرکت فرتاک در کنار تولیدات خود، نمایندگی اصلی و مستقیم انواع ظروف یکبار مصرف آلومینیوم و ظروف یکبار مصرف گیاهی در ایران می باشد و انواع این ظروف را در حجم های بالا به قیمت کارخانه به خریدارها عرضه می نماید.[/box]

خرید ظروف یکبار مصرف از کارخانه

ظروف یکبار مصرف غذا

ظروف یکبار مصرف غذا بسیار متنوع می باشند. هر یک از انواع محصولات یکبار مصرفی در هر حوزه ای، چه گیاهی چه پلاستیکی و چه آلومینیومی دارای محصولاتی هستند که مناسب برای غذا می باشند.

ظروف فومی تک پرسی غذا و همچنین نوع دوپرسی آن به علت در داشتن روی خود ظرف در رستوران ها استفاده زیادی دارد.

البته که سایر انواع ظروف یکبار مصرف مانند آلومینیوم و گیاهی و … نیز دارای درب هستند. اما از نظر قیمتی ظروف فومی ارزان تر می باشند.

ظروف آلومینیوم و ظروف گیاهی بهترین محصولات عرضه شده در بازار خرید و فروش ظروف یکبار مصرف است.

خرید ظروف یکبار مصرف از کارخانه

ظروف یکبار مصرف شفاف

ظروف یکبار مصرف شفاف تنوع زیادی دارد. بسته به این که چه نوع از آن مورد نظر خریدار است قیمت آن دارای تفاوت است.

منظور برخی از افراد از ظروف شفاف، ظروف لانچ باکس یکبار مصرف است. این ظروف به عنوان ظروف بسته بندی استفاده می شوند که طراحی بسیار شیکی دارند.

برخی از هم منظورشان از ظروف شفاف، ظروف دسری و جام  و یا به عبارتی ظروف یکبار مصرف لوکس است. تمامی این مدل ها در شرکت فرتاک موجود است.

خرید ظروف یکبار مصرف از کارخانه

لیوان یکبار مصرف پلاستیکی و لیوان کاغذی

لیوان های یکبار مصرف پلاستیکی در ایران از خریدار بسیار زیادی برخوردار هستند. این لیوان ها در سایز هایی که مورد استفاده خریدارها قرار می گیرند استفاده می شوند.

لیوان های هویجی بزرگ ترین سایز تولید شده این محصولات هستند. ولی لیوان هایی که در رستوران ها می بینید عموما لیوان های ۱۸۰ سی سی هستند.

لیوان کاغذی نیز از بهترین لیوان های یکبار مصرف است که نسبت به لیوان pp پلاستیکی که در بالا از آن یاد کردیم، آسیب کمتری به محیط زیست و سلامت انسان می زند.

خرید ظروف یکبار مصرف از کارخانه

ارسال سفارشات در سریع ترین زمان ممکن

شرکت فرتاک با داشتن مشاورانی که در حوزه ظروف یکبار مصرف فعال هستند به خریدارها خدمات می دهد.

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]برای خرید های عمده و ثبت سفارشات تنها کافیست که به انتهای صفحه بروید و با شماره های همراه مشاورین در طول شبانه روز تماس بگیرید.[/box]

خرید ظروف یکبار مصرف از کارخانه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *