کارخانه ظروف یکبار مصرف آلومینیوم هیرو

کارخانه ظروف یکبار مصرف آلومینیوم هیرو یا همان پارسیان سابق تولید انواع محصولات و ظروف یکبار مصرف را به صورت عمده در ایران به عهده دارد. ظروف آلومینیوم هیرو یکی از شناخته شده ترین محصولات تولید شده در این حوزه است. برای خرید مستقیم انواع کد های این محصول می توانید به صورت مستقیم با این مجموعه در ارتباط باشید.

شرکت ظروف یکبار مصرف آلومینیومی هیرو

ظروف آلومینیوم هیرو

ظروف یکبار مصرف هیرو یا همان پارسیان یک شرکت تولیدی در حوزه محصولات آلومینیومی است که به دلیل مرغوبیت بالایی که محصولات این شرکت دارند متقاضی های زیادی در کشور از این محصولات درخواست می کنند.

یکی از مهم ترین مزیت های محصولات شرکت این است که دارای قیمت بسیاری مناسبی است و کیفیت های آن ها دارای تنوع می باشد.

تنوع کیفیت به این معنا است که می توان محصولات این شرکت را در ضخامت های مختلف مشاهده نمود. مهم ترین مزیت این ظروف درب های آن ها هستند که می توانند غذا ها را به طور کامل بسته بندی کنند.

از طرفی ظروف یکبار مصرف آلومینیومی یکی از بهترین محصولات تولید شده در بخش ظروف یکبار مصرفی است که توانسته جای بسیاری از ظروف یکبار مصرف سرطان زا را به خوبی پر کند.

این ظروف برای افرادی مناسب هستند که مایل اند غذاهای گرم را در ظروف با کیفیتی بریزند. چرا که ظروف یکبار مصرف محصولاتی هستند که به صورت مستقیم و غیر مستقیم با سلامتی انسان ها سروکار دارد.

انواع کد های ظروف آلومینیوم هیرو

ظروف آلومینیوم هیرو

کد های مختلف ظروف یکبار مصرف آلومینیومی هیرو اعم از ۷۱۱ و ۷۱۲ که در بخش تک پرسی قرار می گیرند شروع می شود و مدل های دیس جوجه در کد ۲۴۰ که خریداران بسیار زیادی هم دارد نیز در این شرکت تولید و توزیع می شود.

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]ما در این شرکت تلاش کرده ایم تا انواع محصولات را در کیفیت ها و مدل های مختلف تولید و توزیع کنیم تا خریدار ها و مصرف کننده ها حق انتخاب بیشتری برای خرید داشته باشند.[/box]

فروش مستقیم ظروف آلومینیوم از کارخانه به قیمت تولیدی

ظروف آلومینیوم هیرو

شرکت هیرو یا همان پارسیان گذشته تلاش می کند تا به صورت شبانه روز پاسخگوی مشتری ها در سراسر کشور باشد.

این شرکت با فروش مستقیم انواع ظروف آلومینیومی یکبار مصرف از درب کارخانه برای خریدارهایی که قصد سفارش عمده عمده محصولات را دارند کار را ساده تر کرده و محصولات را با قیمت و کیفیت اصلی به فروش می رساند.

برای دریافت لیست قیمت عمده انواع محصولات این شرکت می توانید به صورت مستقیم به بخش فروش این مجموعه متصل شوید و با کارشناسان و مشاورین پشتیبانی فروش ارتباط بگیرید.

1 در مورد “کارخانه ظروف یکبار مصرف آلومینیوم هیرو”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *