مرکز ظروف یکبار مصرف آلومینیومی عمده

این شرکت به عنوان مرکز ظروف یکبار مصرف آلومینیومی عمده در کشور، نمونه های مختلفی از محصولات را با قیمت عالی به خریداران عرضه می کند و تمام محصولات را به سراسر کشور ارسال می نماید.

ظروف یکبار مصرف آلومینیوم یکی از بهترین و پر استفاده ترین محصولاتی است که در حوزه محصولات یکبار مصرفی و ظروف بسته بندی به بازار عرضه شده و با استقبال بسیار خوبی از سوی مشتریان مواجه بوده است.

در واقع خریدارانی که نیاز دارند تا از ظروف یکبار مصرف با کیفیت و درجه یک استفاده کنند که در کنار آن، قیمت مناسبی را هم داشته باشد، خریدار و مشتری ظروف آلومینیومی در مدل ها و طرح های مختلف هستند.

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی عمده

ابعاد ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی بر حسب 2 پارامتر مدل و طراحی و همچنین ضخامت ظرف، دسته بندی و قیمت گذاری می شوند.

این محصولات دارای ابعاد و اندازه های مختلفی هستند که نام آن ها بر اساس ابعاد و مدل متفاوت است.

شاید در مورد اندازه ها نتوان به صورت توضیحی موردی را بیان کرد و بهتر باشد که از طریق عکس محصول و همچنین اندازه های درج شده در زیر آن، آن ها را معرفی نمود.

در تصاویر درج شده در این صفحه شما شاهد نمونه هایی از محصولات به همراه ابعاد آن ها هستید و می توانید از این طریق محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی معمولاً از رول های آلومینیوم تولید می‌شوند که به دلیل خواص فیزیکی و شیمیایی مناسب برای استفاده یکبار مصرف مناسب هستند. این ظروف معمولاً برای بسته‌ بندی و ظروف غذا بیرون بر رستوران ها و کترینگ ها استفاده می‌شوند.

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی عمده

ابعاد ظروف یکبار مصرف آلومینیومی ممکن است بسته به نوع و سایز آنها متفاوت باشد. اما به طور کلی، ابعاد این ظروف شامل طول، عرض و ارتفاع آنها می‌شود. این ابعاد ممکن است بسته به استفاده مورد نظر و همچنین تولیدکننده متفاوت باشد.

به طور مثال، یک ظرف یکبار مصرف آلومینیومی استاندارد ممکن است ابعادی حدوداً 20x15x4 سانتی‌متر داشته باشد. اما این ابعاد ممکن است بسته به نوع ظرف و همچنین تولیدکننده متفاوت باشد.

قیمت ظرف یکبار مصرف آلومینیومی تک پرسی

قیمت ظرف یکبار مصرف آلومینیومی تک پرسی یکی از دیگر عنوان هایی است که در این صفحه به توضیح آن خواهیم پرداخت.

تقریبا می توان گفت که ظروف آلومینیومی تک پرسی درب دار اولین و پر فروش ترین نمونه محصولات ظروف یکبار مصرف آلومینیومی است و در ضخامت های مختلفی تولید و عرضه می شود.

ظروف تک پرسی دارای دو مدل کوچک و بزرگ است که به ترتیب با کد های 711 و 105 شناخته می شود. از طرفی ضخامت این ظروف 40 و 45 و 50 میکرون است در برخی محصولات تا 55 میکرون هم تولید می شوند.

این ظروف می توانند حجم یک غذا تک نفره را در خود جای دهند و کد 105 نسبت به 711 پر فروش تر و استاندارد تر است.

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی عمده

ظروف یکبار مصرف بیرون بر رستورانی الومینیوم، معمولاً برای بسته‌بندی و ارائه غذاها در رستوران‌ها، کافه‌ها، فست فودها و سایر مکان‌های مشابه استفاده می‌شوند. این ظروف از جنس آلومینیوم ساخته شده‌اند و معمولاً برای استفاده یکباره طراحی شده‌اند.

ظروف یکبار مصرف بیرون بر رستورانی الومینیوم دارای ویژگی‌هایی مانند سبکی، مقاومت در برابر حرارت و ضد آب بودن هستند. آنها به طور معمول برای بسته‌ بندی غذاهای گرم و سرد استفاده می‌شوند و می‌توانند به‌راحتی بازیافت شوند. این ظروف معمولاً بسته به نوع غذا یا نوشیدنی، ابعاد و اشکال مختلفی دارند.

به عنوان مثال، ظروف یکبار مصرف بیرون بر رستورانی الومینیوم ممکن است شامل کاسه‌ ها، ظروف بسته‌ بندی تک پرسی و چند قسمتی، ظروف کبابی و سایر اشکال مختلف با ابعاد و ظاهر متفاوت باشند.

این ظروف به عنوان یک گزینه مقرون به صرفه برای بسته‌ بندی و ارائه غذا ها و نوشیدنی‌ ها در صنعت رستوران و فست فود استفاده می‌شوند.

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی عمده

خرید اینترنتی ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

خرید اینترنتی ظروف یکبار مصرف آلومینیومی به صورت عمده روشی است که به دلیل مزیت های زیادی که به همراه می آورد مورد توجه خریداران قرار گرفته است.

یکی از مزیت های آن این مورد است که خریدار نیازی به صرف هزینه و گذاشتن زمان ندارد برای این که بخواهد خرید خود را از شهری دیگر مانند تهران انجام دهد.

همچنین در بسیاری از هزینه ها نیز صرفه جویی می شود که این امر در نهایت سبب سود بیشتر برای خریدار خواهد شد.

خرید اینترنتی ظروف یکبار مصرف آلومینیومی عمده دارای مزایایی است که به شما کمک می کند تجربه خرید راحت تر و بهینه تری داشته باشید. در زیر به برخی از این مزایا اشاره می کنیم:

  • سهولت و راحتی خرید

با خرید آنلاین، شما نیازی به مراجعه حضوری به فروشگاه ندارید. شما می توانید به راحتی از طریق وبسایت های فروشگاه ها محصولات را مشاهده کنید، قیمت ها را مقایسه کنید و سفارش دهید. این به شما اجازه می دهد زمان و هزینه حمل و نقل را کاهش دهید.

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی عمده

  • انتخاب گسترده

با خرید آنلاین، شما به یک مجموعه گسترده از ظروف یکبار مصرف آلومینیومی دسترسی دارید. شما می توانید از بین انواع مختلفی از طرح ها، سایزها و اندازه ها انتخاب کنید و محصولی را پیدا کنید که به نیازهای شما بیشترین تطابق را دارد.

  • کیفیت و قابلیت بازیافت

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی عموماً از مواد با کیفیت بالا تولید می شوند و قابلیت بازیافت دارند. این به شما اجازه می دهد که در حفظ محیط زیست نقشی فعال داشته باشید، زیرا می توانید ظروف را پس از استفاده مجدداً بازیافت کرده و مصرف منابع را کاهش دهید.

  • عملکرد حرارتی بالا

آلومینیوم یکی از بهترین رسانه های حرارتی است و به راحتی گرما را توزیع می کند. این به شما امکان می دهد غذا را در ظروف آلومینیومی یکبار مصرف گرم نگه دارید و در حالت بهینه خوابانده شوند.

  • سبک و قابل حمل

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی بسیار سبک هستند و به راحتی قابل حمل هستند. این به شما اجازه می دهد که آنها را به راحتی در پیک نیک، مهمانی ها یا سفرهای خارج از منزل استفاده کنید.

  • بهداشتی و قابلیت استریل

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی عمده عموماً در بسته بندی های استریل عرضه می شوند، که به شما اطمینان می دهد که محصول شما تمیز و بهداشتی است. همچنین، با استفاده از ظروف یکبار مصرف، نگرانی های بهداشتی مربوط به شستشو و تمیز کردن ظروف را ندارید.

با خرید آنلاین ظروف یکبار مصرف آلومینیومی می توانید از این مزایا بهره ببرید و تجربه خرید بهتری داشته باشید.

شرکت بیست پلاست این امکان را فراهم کرده که خریداران بتوانند خرید خود را به صورت غیرحضوری انجام دهند و به راحتی در شهر خود تحویل بگیرند.

جهت اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما در تماس باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *