مرکز اصلی ظرف آلومینیوم دو خانه کد ۱۱۹

این شرکت نمایندگی مستقیم فروش ظرف آلومینیوم دو خانه کبابی با کد ۱۱۹ است. این شرکت در کنار این محصول، ظروف یکبار مصرف آلومینیوم دو خانه مرغی را نیز به بازار های خرید و فروش عرضه می کند. این ظروف با کیفیت ها و ضخامت های متفاوتی تولید می شوند تا مصرف کننده ها بتوانند محصول مورد نظر خود را راحت تر انتخاب کنند.

ظرف آلومینیوم دو خانه کبابی کد ۱۱۹

ظرف آلومینیوم دو خانه

از نمونه محصولاتی که در زمینه ظروف یکبار مصرف آلومینیوم تولید شده و مصرف کننده های بسیار زیادی دارد ظرف های آلومینیوم در مدل های چند خانه و چند قسمتی هستند که می توانند برنج و خورشت و یا کباب را از هم جدا کنند.

ظرف آلومینیوم دو خانه کبابی با کد ۱۱۹ یکی از این موارد است که می تواند در این زمینه کاربرد های بسیار زیادی داشته باشد.

دو قسمتی بودن این ظرف برای بسیاری از رستوران دار ها و یا مکان هایی که به طور کلی پخت پر غذا را انجام می دهند یک مزیت محسوب می شود. به همین دلیل است که شاهد هستیم بسیاری از مصرف کننده ها سعی می کنند از این ظروف استفاده کنند.

برخی از این ظرف ها دارای سه قسمت هستند که می توان خوراکی دیگری مانند زیتون و … را در آن جای داد. البته این ظرف دارای کد متفاوتی است.

ظرف های آلومینیوم یکبار مصرف دوخانه دارای سایز استاندارد هستند که بتوانند پاسخگوی نیاز بیشتر مصرف کننده ها باشند.

خرید این ظرف ها از طریق مرکز های اصلی فروش می تواند یکی کمک بسیار زیادی به خریدار های عمده کند.

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی دو خانه مرغی

ظرف آلومینیوم دو خانه

ظرف آلومینیوم یکبار مصرف دو خانه تنها در مدل کبابی تولید نمی شود. یکی دیگر از مدل های آن دو خانه های مرغی هستند که می توانند برای سرو غذا بیرون بر مرغ و برنج مورد استفاده قرار بگیرند.

این ظرف ها در دو سایز تولید می شوند. یکی از آن ها کد ۲۲۲ است که از نظر سایز و حجم و اندازه کوچک تر است. مدل دیگر کد ۲۲۳ است که دارای اندازه بزرگ تری می باشد.

خرید مستقیم ظروف یکبار مصرف آلومینیوم عمده

ظرف آلومینیوم دو خانه

مهم ترین بخشی که برای خریدار ها اهمیت بسیار زیادی دارد قیمت است. علی الخصوص خریدار های عمده که تلاش می کنند از روش هایی استفاده کنند که بتوانند قیمت و هزینه خرید خود را کاهش دهند و در نتیجه سود بیشتری داشته باشند.

این شرکت محصولات خود را مستقیما به دست خریدار ها می رساند؛ به همین دلیل قیمت و کیفیتی که از ظروف این شرکت دریافت می کنید تفاوت بسیاری با سایر مراکز دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *