مراکز فروش ظروف یکبار مصرف کترینگ

از دیرباز تا کنون یکی از نیاز های اصلی انسان ها غذا خوردن بوده است و از این کار هم لذت زیادی می بردند و برای این که این هدف محقق شود،از ظروف متنوع و شکیل استفاده می کردند.

با پیشرفت علم دیگر خبری از ظروف کریستالی و .. نبود و افراد برای راحت تر بودن از ظروف یک بار مصرف پلاستیکی استفاده می کردند و دیگر مجبور به شست و شوی آن هم نبودند.

ظروف یکبار مصرف کترینگ هم برای آرامش بیشتر به افراد ارائه شده است.

مراکز فروش ظروف یکبار مصرف کترینگ

ویژگی های ظروف یکبار مصرف کترینگ

ویژگی های ظروف یکبار مصرف کترینگ بهتر است جنس پلاستیک این ظرف ها خیلی نازک نباشد چرا که اگر غذا از حرارت بالایی برخوردار باشد امکان دارد که ظرف بشکند و طبیعتا این امر بسیار خطیر است و احتمال سوختگی هم افزایش پیدا می کند.

در برخی از مواقع ما شاهد این هستیم که افراد از ظروف یکبار مصرف شیشه ای مصرف می کنند و بعد از هر بار استفاده مانند سایر ظروف چینی آن ها را شست و شو می دهند؛ بدیهی است که انجام دادن این کار به هیچ عنوان توصیه نمی شود چرا که فاقد رعایت موارد بهداشتی است.

انواع ظروف کترینگ به شرح ذیل است:

  • ظروف یک بار مصرف پلاستیکی
  • ظروف یک بار مصرف آلومینیوم
  • ظروف یک بار مصرف فومی، کاغذی، گیاهی
  • ظروف یک بار مصرف درب دار
  • ظروف یک بار مصرف باکس دار؛ برای کترینگ ها و رستوران ها بهتر است از این نوع استفاده شود تا خورشت با برنج، و سایر قسمت های غذا از یکدیگر تفکیک شوند.

این ظروف فقط به بشقاب و لیوان و .. محدود نمی شود  و حتی در سایز های بزرگ مانند دیس و ظرف سالاد هم قایل دسترسی است و ویژگی که سبب تمایز این محصولات می شود این است که همواره غذا در درون آن ها داغ و تازه می مانند.

بهتر است ظرف های یک بار مصرف کترینگ؛ گیاهی باشند تا به محیط زیست آسیب کمتری را وارد کند و سلامت مصرف کنندگان را هم تهدید نکند.

قیمت روز ظروف یکبار مصرف کترینگ

قیمت روز ظروف یکبار مصرف کترینگ قیمت ظروف کترینگ بسیار متغیر است چرا که از انواع متنوعی تولید شده است و مشخصا جنس، اندازه و … این ظروف یا یکدیگر یکسان نیستند.

اما به طور کلی می توان گفت که قیمت آن مقرون به صرفه است و شما می توانید برای دسترسی به این اجناس به صورت حضوری به مراکز مربوطه مراجعه کنید؛ البته لازم به ذکر است که اگر به صورت مجازی به درگاه های اینترنتی مراجعه کنید علاوه بر این که در وقت و انرژی خود صرفه جویی کردید، از مبتلا شدن به ویروس کرونا هم در امان خواهید ماند.

شایان به ذکر است که تصاویر دقیق و واضح از اجناس مورد نظر شما در سایت موجود است و  می توانید این محصول را با خیالی آسوده تهیه کنید.

1 در مورد “مراکز فروش ظروف یکبار مصرف کترینگ”

  1. سلام ممنونم از سایت خوبتون در کیفیت و تنوع محصولاتتون شکی نیست کافیه بقیه هم یه بار استفاده کنندتا مشتری همیشگیتون بشن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *