مراکز ظروف پلاستیکی آشپزخانه در دار عمده

مراکز تولید و پخش عمده ظروف پلاستیکی آشپزخانه در دار یکی از اصلی ترین مراجعی هستند که می توان از طریق آن ها خرید عمده ظروف و محصولات پلاستیکی آشپرخانه را با قیمت مناسب خریداری نمود. مرکز های خرید و فروش ظرف های پلاستیکی معمولا سعی دارند تا نمونه های مختلفی از محصولات و مصنوعات پلاستیکی را خریداری نمایند.

مراکز ظروف پلاستیکی آشپزخانه در دار عمده

ظروف پلاستیکی آشپزخانه در دار

ظرف های پلاستیکی درب دار از پر کاربردترین و روتین ترین محصولاتی است که در تمامی منازل ایرانی و حتی سایر کشورها استفاده می شود این ظرف ها قابلیت های بسیار زیادی دارند و می توانند در مکان های مختلف جهت کاربردهای متفاوت مورد استفاده قرار بگیرند.

ظروف پلاستیکی آشپزخانه در دار

 

ظرف های پلاستیکی درب دار معمولا دارای ابعاد مختلفی هستند و از کوچک ترین سایزها تا بزرگ ترین سایز تولید می شوند.

برخی از این ظروف رنگی و برخی دارای بدنه نیمه مات و شفاف می باشند که انتخاب نمونه های مختلف آن ها می توانند بر اساس نیاز مشتری ها انجام شود.

بسیاری از افراد برای نگهداری مواد غذایی و یا حتی گاها مواد غیر خوراکی از این ظرف ها استفاده می کنند. درب کیپ به کار برده شده در این ظروف سبب شده تا بتوان از آن ها بهره های بیشتری برد.

جا ادویه ای پلاستیکی با طراحی جدید

از دیگر نمونه محصولات پلاستیکی آشپزخانه که می توان به انواع جا ادویه ای های پلاستیکی اشاره نمود که طراحی فوق العاده شیک و منحصر به فردی را دارا هستند. این محصولات در مدل های مختلفی تولید می شوند و می توانند در آشپزخانه ها سبب راحت تر شدن کار خانم ها و همچنین شیک تر شدن آشپرخانه ها شوند.

جا ادویه ای پلاستیکی با طراحی جدید

همانطور که می دانید امروزه ظروف جا ادویه ای که با جنس های مختلفی مانند چینی و … در بازارها وجود دارد دارای قیمت های بسیار بالایی است از طرف دیگر این ظرف ها شکننده هستند و وزن زیادی را هم دارند.

داشتن وزن پایین، قیمت مناسب، قابل جابجایی راحت تر را می توان از مزیت های فوق العاده این دسته از محصولات بیان نمود.

سبد آبکش پلاستیکی در سایزهای مختلف

سبد های آبکش پلاستیکی جزئی از ظروف پلاستیکی آشپزخانه هستند که در سایز ها و مدل های مختلفی تولید می شوند. این محصولات عمدتا دارای رنگبندی های متفاوتی نیز می باشند تا خریدار ها بتوانند نمونه های متفاوتی را بر حسب سلیقه خریداری کنند.

سبد آبکش پلاستیکی در سایزهای مختلف

خوشبختانه با در نظر گرفتن اینکه ایران یکی از بزرگ ترین کشور های عرضه کننده این محصولات محسوب می شود مشاهده می کنیم که متفاوت ترین مدل های ظروف پلاستیکی آشپزخانه در ایران وجود دارد و این امر سبب افزایش صادرات این محصولات هم شده است.

آبکش پلاستیکی دارای کاربرد های بسیار زیادی در منازل و مکان های پخت و پز غذا محسوب می شود به همین علت خریدار های زیادی از این ظروف استقبال می کنند. گاها برخی از عرضه کننده ها سایز های مختلف این سبد ها را به همراه سایر مدل های ظروف پلاستیکی و لوازم پلاستیکی مورد نیاز در منزل در یک پک تهیه می کنند تا خرید را برای خریدارها راحت تر نمایند.

سبد آبکش پلاستیکی در سایزهای مختلف

فایل پلاستیکی کشویی

از دیگر نمونه محصولاتی که در زمینه تولیدات ظروف و مصنوعات پلاستیکی به خریدارها عرضه می شود می توان به فایل پلاستیکی کشویی اشاره نمود. این محصولات یکی از فوق العاده ترین کالاهایی است که در مدل های زیاد در ایران تولید می شود و به دلیل داشتن مزیت های بی شمار توانسته جایگزین مناسبی برای سایر محصولات مشابه باشد.

فایل پلاستیکی کشویی

این محصولات معمولا به شکل های زیر تولید می شوند:

  • 2 کشویی
  • 3 کشویی
  • 4 کشویی
  • 5 کشویی
  • 6 کشویی

از طرف دیگر طراحی ظاهری آن ها نیز متفاوت است. برخی از آن ها به رنگ های سفید و … تولید می شوند و برخی دیگر طرح چوب هستند.

خرید عمده ظروف پلاستیکی آشپزخانه شیک برای فروشگاه

مغازه دارها و فروشگاه دارهای سراسر کشور که قصد خرید عمده انواع ظرف های پلاستیکی را دارند می توانند به صورت مستقیم با بخش فروش این مجموعه در تماس باشند. این محصولات تنها به شکل عمده خرید و فروش می شوند و تمامی سفارشات به سراسر کشور ارسال می گردد.

خرید عمده ظروف پلاستیکی آشپزخانه شیک برای فروشگاه

جهت دیدن کاتالوگ کامل محصولات و همچنین دریافت قیمت عمده آن ها می توانید با بخش فروش در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *