لیوان یکبار مصرف نی دار طرح جدید

در این شرکت یکی از جدیدترین طرح های لیوان یکبار مصرف نی دار تولید شده است که می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای خریدار هایی باشد که به دنبال محصولات منحصر به فرد هستند. این لیوان ها دارای دو مدل درب می باشند. یکی از درب های این محصولات پانچ شده است و می توان در آن نی را قرار داد. از طرفی یکی دیگر از درب های این محصول به صورت صاف است و جای نی ندارد.

لیوان یکبار مصرف نی دار طرح جدید

لیوان یکبار مصرف نی دار رنگی شیک

یک محصول بسیار پر استفاده در مکان هایی مانند آبمیوه فروشی ها و کافی شاپ ها و … لیوان های بیرون بر و درون بر هستند که مزیت های بسیار زیادی را برای خریدار ها دارند.

بسیاری از مکان هایی که این خوراکی ها را سرو می کنند قصد دارند محصول مناسبی برای خوراکی های بیرون بر خود هم داشته باشند. برای این امر می توان شاهد بود که محصولات متفاوتی در بازار ها وجود دارد.

لیوان یکبار مصرف نی دار رنگی شیک

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(to right, #f7971e, #ffd200);” color=”black;” align=”right;” ]اما برخی از افراد نیاز دارند تا محصول خاص و منحصر به فردی را داشته باشند. این محصول خاص می تواند طراحی جدید و یا یک جنس متفاوت باشد.[/highlight-dash]

محصولی که به عنوان لیوان بیرون بر در این شرکت تولید و توزیع می شود یک محصول فوق العاده منحصر به فرد و مقاوم است که استفاده از آن می تواند سبب شود که رضایت مصرف کننده ها جلب گردد.

این لیوان ها دارای دو مدل درب هستند:

  1. درب حبابی سوراخ دار { مناسب گذاشتن نی}
  2. درب تخت بدون سوراخ { مناسب برای بسته بندی کامل لیوان}

این دو مدل درب می توانند برای خوراکی ها و مایعات مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند.

لیوان یکبار مصرف نی دار رنگی شیک

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #1CB5E0 0%, #000851 100%);” color=”white;” align=”right;” ]بدنه این ظرف ها کریستالی شفاف است به همین دلیل دارای مقاومت بسیار زیادی می باشد. همچنین این که می توان این محصولات را به صورت رنگ سفارشی هم تولید کرد. برخی درب این لیوان ها را رنگی سفارش می دهند و برخی بدنه و درب را رنگ سفارشی درخواست می کنند.[/highlight-dash]

لیوان یکبار مصرف بیرون بر آبمیوه

لیوان یکبار مصرف بیرون بر آبمیوه

لیوان های مختلفی هستند که می توانند برای آبمیوه بیرون بر مناسب باشند. برای خرید این محصولات می توانید در ابتدا با بخش فروش ارتباط بگیرید و کاتالوگ محصولات را دریافت کنید.

همچنین می توانید از بخش مشاوره و فروش درخواست کنید که سایز بندی این محصولات را برای شما ارسال کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *