لیست قیمت فروش عمده بطری پلاستیکی

لیست قیمت فروش عمده بطری پلاستیکی در این شرکت به صورت روزانه از طریق کارشناسان بخش پشتیبانی فروش به خریدار ها اعلام می شود. بطری پلاستیکی پت عرضه شده در این شرکت دارای ابعاد و اندازه های مختلفی است که می تواند برای خریدار ها مورد استفاده قرار بگیرد.

انواع بطری و جار پلاستیکی پت

بطری پلاستیکی فروش عمده

با توجه به این که ایران یکی از تولید کننده های بزرگ در زمینه انواع ظروف بسته بندی و بطری های پلاستیکی محسوب می شود می توان نمونه های مختلفی از این محصولات را در بازار مشاهده کرد که هر یک دارای کاربردی مختلف هستند.

بطری ها و جار های پلاستیکی یکی از محصولات بسیار پر تقاضا هستند که می توانند جایگزین بسیاری از ظروف بسته بندی شوند.

این محصولات عموما با قیمت ها و مدل های مختلفی عرضه می شوند که می توانند به دلیل داشتن قیمت مناسب نسبت به بسیاری از مدل های ظروف بازار فروش بهتری داشته باشند.

این بطری ها و جار های پلاستیکی از کوچک ترین سایز ها تا سایز های بزرگ لیتری تولید می شوند.

کاربرد بطری ها و جار های پت در ایران

بطری پلاستیکی فروش عمده

بطری ها و جار های جنس pet در ایران با تنوع زیادی که دارند می توانند در مکان های مختلفی برای استفاده های متعدد استفاده شوند.

بسیاری از تولید کننده های مواد غذایی در ایران نیاز دارند که برای محصولات خود ظروف بسته بندی لیتری را خرید کنند.

برخی از این افراد تولید کننده های مواد غذایی هستند که نیاز دارند تا ظرف های درب دار را خریداری کنند. این ظروف می توانند دارای قیمت ها و ابعاد مختلفی باشند که هر یک مناسب بسته بندی محصول خاصی هستند.

تولید کننده های ترشی، عسل، حبوبات و … می توانند از این جار ها استفاده کنند و از طرفی تولید کننده های نوشیدنی ها می توانند از بطری های پلاستیکی خرید کنند.

در برخی از مواقع مشاهده می شود که این محصولات برای بسته بندی دارو ها و یا روغن های گیاهی استفاده می شود که می توان سایز های کوچک چند میل آن ها را انتخاب نمود.

قیمت بطری پلاستیکی در فروش عمده

بطری پلاستیکی فروش عمده

این بطری ها به شکلی هستند که خرید و فروش عمده را در بازار ها دارند. خرید عمده این بطری ها می تواند تاثیر بسیار زیادی بر قیمت آن ها داشته باشد.

این شرکت یکی از مرکز های اصلی عرضه کننده عمده این محصولات در بازار های خرید و فروش داخلی و صادراتی است و می توان به صورت ۲۴ ساعته برای دریافت قیمت با بخش فروش این شرکت در ارتباط بود.

3 در مورد “لیست قیمت فروش عمده بطری پلاستیکی”

  1. سلام
    حد اقل سفارش چند عدد میباشد و قیمت 500 و 1000 گرمی ظروف پلاستیکی با درب سفید (تصویر بالا) چند است؟

    1. سلام
      قیمت بطری بالا چند هست وچطور میتونم سفارش بدم
      و اینکه بطری مدل قطره چکان ۱۰۰ سی سی دارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *