لیست قیمت ظروف یکبار مصرف پلاستیکی

لیست قیمت ظروف یکبار مصرف پلاستیکی عمده برای خرید و فروش و ارسال به سراسر کشور از درب کارخانه از طریق شرکت فرتاک به خریدارها اعلام می شود. خریدارهای عمده و بنکداران در تمام کشور که خواهان سفارش عمده انواع ظروف یکبار مصرف پلاستیکی شامل سطل ها و ظروف یکبار مصرف فوم و سایر ظروف یکبار مصرف غذا هستند می توانند از این شرکت سفارش خود را بدهند و در اسرع وقت در شهر مورد نظر خود تحویل بگیرند.

لیست قیمت ظروف یکبار مصرف پلاستیکی

انواع ظروف یکبار مصرف

ظروف یکبار مصرف متنوع ترین مدل های ممکن را در بازار دارند. خریدارهای زیادی از این ظروف خریداری می کنند چراکه نمونه های مختلف آن دارای کاربردهای فراوانی نیز هستند.

ظروف یکبار مصرف پلاستیکی نیز یکی از انواع مختلف این محصولات هستند که خود دارای تنوع بسیار زیادی می باشند. تولید این ظروف، به قبل از عرضه ظروف یکبار مصرف آلومینیوم و ظروف یکبار مصرف گیاهی برمی گردد. در زمان های بسیار دور که تولید محصولات آغاز شد ابتدا ظروف یکبار مصرف پلاستیکی در بازار عرضه می شدند.

در حال حاضر تنوع در ظروف یکبار مصرف به حدی رسیده است که هر خریدار با توجه به پارامترهایی که برای خود در نظر دارد می تواند انواع مختلف آن را با قیمت های متنوع خریداری کند.

لیست قیمت ظروف یکبار مصرف پلاستیکی

قیمت ظروف یکبار مصرف تک پرسی فوم در دار

ظروف یکبار مصرف غذا فومی تک پرسی و دو پرسی درب دار یکی از بهترین نمونه های این ظروف است که در شرکت فرتاک به خریدارها عرضه می شود. هر خریدار که نمونه های مختلفی از این ظروف را انتخاب می کند می تواند به راحتی آن را سفارش دهد.

ظروف تکپرسی فومی یکبار مصرف بیشتر در رستوران ها و مراکز پخش و توزیع غذا استفاده می شود. به این صورت که کاملا از طریق درب متصل به خود ظرف، غذا بسته بندی می شود و تا هنگامی که به دست مشتری برسد کاملا حفاظت می شود.

قیمت ظروف یکبار مصرف فوم تکپرسی بسته به تعداد و میزان سفارش و همچنین مرکز خرید دارای تفاوت هایی است.

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]برای دریافت نمونه ها و قیمت های این محصولات می توانید همین حالا با شرکت فرتاک تماس بگیرید.[/box]

لیست قیمت ظروف یکبار مصرف پلاستیکی

قیمت لیوان یکبار مصرف ۵۰۰ عددی pp

لیوان یکبار مصرف آبخوری نیز از پر استفاده ترین و متداول ترین انواع تولیدات یکبار مصرفی در کشور است که خریدارها می توانند جهت سفارش آن اقدام کنند.

تولید کننده های ظروف یکبار مصرف این لیوان ها را در اندازه های مختلف و همچنین وزن های مختلف عرضه می کنند.

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]خریدارها می توانند نمونه های مختلف این لیوان ها را در وزن ها و طرح های مختلف در حجم عمده از این شرکت سفارش دهند.[/box]

لیست قیمت ظروف یکبار مصرف پلاستیکی

ظروف یکبار مصرف کاغذی

ظروف یکبار مصرف کاغذی که روز به روز شاهد نمونه های شیک تر و زیبا ترین از آن هستیم را می توانید در شرکت فرتاک ببینید!

این ظروف در انواع ست های تولدی و نمونه های جداگانه لیوان کاغذی و بشقاب های کاغذی به خریدارها عرضه می گردد.

لیست قیمت ظروف یکبار مصرف پلاستیکی

ظروف یکبار مصرف کریستالی مجلسی فانتری

ظروف یکبار مصرف شیشه ای و کریستالی یکی از شیک ترین و به روز ترین نمونه های ظروف یکبار مصرفی است که در شرکت فرتاک در متنوع ترین طرح ها عرضه می گردد.

ظروف یکبار مصرف لوکی دسری که در شرکت فرتاک ارائه می شود دارای درب های فیکس و با کیفیتی از جنس بدنه خود ظرف است که این سبب کیفیت هر چه بیشتر محصول برای خریدارها و استفاده کننده ها می شود.

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]لازم به ذکر است که نمونه های تصاویری که در این صفحه می بینید جزء کوچکی از محصولات این شرکت است.

برای دریافت نمونه های بیشتر می توانید با مشاورین تماس بگیرید و یا در شبکه های اجتماعی با ما در ارتباط باشید.[/box]

لیست قیمت ظروف یکبار مصرف پلاستیکی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *