لیست قیمت ظروف بسته بندی شیک باقلوا

ظروف بسته بندی باقلوا یکی از بهترین تولیدات این شرکت است که در مدل های مختلف کریستالی شفاف، رنگی و بلک لایت تولید می شود. این محصولات دارای کیفیت بسیار مناسب و طراحی متنوع و شیک هستند و می توانند برای خریدار ها مناسب باشند. یکی از مهم ترین مزیت هایی که باید برای ظروف این شرکت بیان کرد این است که همگی دارای درب هستند.

لیست قیمت ظروف بسته بندی شیک باقلوا

ظروف بسته بندی باقلوا مدل شفاف درب دار

باقلوا یکی از شیرینی های اصیل ایرانی است که امروزه بسیاری از کارگاه های تولیدی صنعتی و خانگی به تولید و پخش این محصول می پردازند. یکی از مهم ترین مواردی که مورد توجه بسیاری از خریدار ها قرار می گیرد، ظرف بسته بندی این محصولات است.

ظروف بسته بندی باقلوا مدل شفاف درب دار

بسیاری از تولید کننده های این نوع از شیرینی، محصولات خود را به سایر کشور ها صادر می کنند. این افراد به بسته بندی محصول خود اهمیت بسیار زیادی می دهند.

نمی توان منکر این شد که بسیاری از خریدار های صادراتی نیاز دارند تا از ظروفی استفاده کنند که دارای طراحی شیک و مناسبی باشد. از همه مهم تر کیفیت است که برای خریدار ها اهمیت بسیار زیادی دارد.

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #1CB5E0 0%, #000851 100%);” color=”white;” align=”right;” ]ظروف تولید شده در این شرکت در سایز های مختلفی هستند که می توان حجم مختلفی از شیرینی های باقلوا را در آن جای داد. همچنین مزیتی که دارند این است که با یک درب کاملا مقاوم کیپ می شوند![/highlight-dash]

ظروف یکبار مصرف کریستالی لوکس

ظروف یکبار مصرف کریستالی لوکس

تولیدات این شرکت در حوزه ظروف یکبار مصرف کریستالی لوکس به شکلی است که می توان هم مدل شفاف این محصولات را خرید کرد و هم می توان مدل های بلک بری و پلاستیکی رنگی آن ها را خریداری نمود.

این موضوع می تواند یکی از مهم ترین مزیت های این ظرف ها به حساب بیاید. چرا که بسیاری از خریدار ها قصد دارند محصولات خود را به صورت ست شده خریداری کنند.

برخی ظرف های خود را در مدل های مختلف سفارش می دهند و تم رنگ سفارش داده شده از سوی این خریدار ها به شکل سفید مشکی و … است.

بهترین ظرف بسته بندی شیرینی و خشکبار

بهترین ظرف بسته بندی شیرینی و خشکبار

بهترین بسته بندی که می توان برای انواع شیرینی ها و خشکبار استفاده ظروف کریستالی یکبار مصرف هستند. به دلیل این که:

  • ظاهر بسیار شیک و منحصر به فردی دارند
  • در سایز ها و ابعاد مختلف تولید می شوند
  • همگی دارای درب می باشند
  • دارای رنگ بندی های مختلفی هستند
  • دارای قیمت بسیار مناسبی می باشند
  • مقاومت مناسبی دارند
  • تنوع طراحی این ظروف بسیار زیاد است
  • و …

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(to right, #f7971e, #ffd200);” color=”black;” align=”right;” ]برای خرید می توانید در ابتدا کاتالوگ محصولات را از مشاورین بخش فروش دریافت کنید و تنوع مدل ها و سایز ها را مشاهده نمایید.[/highlight-dash]

3 در مورد “لیست قیمت ظروف بسته بندی شیک باقلوا”

  1. سلام دوست عزیز اگر ممکن است نمونه های ظروف یکبار مصرف برای باقلوا و سایر شیرینی ها را همراه با قیمت آنها برایم ارسال فرمائید. ویا همان کاتالوگ تولیدات شرکت را

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *