قیمت لیوان یکبار مصرف پلاستیکی ۵۰۰ عددی

قیمت عمده بسته ۵۰۰ عددی لیوان یکبار مصرف پلاستیکی تنها از طریق شرکت های اصلی اعلام می شود. برای دریافت قیمت و موجودی این محصولات می توانید از راه ارتباط با بخش فروش این شرکت استعلام بگیرید. لیوان یکبار مصرف pp آبخوری یکی از محصولاتی است که دارای اوزان مختلفی می باشد.

لیوان یکبار مصرف پلاستیکی ۵۰۰ تایی

لیوان یکبار مصرف پلاستیکی

یکی از محصولاتی که در دنیای امروز بسیار پر مصرف است لیوان یکبار مصرف می باشد که در بسیاری از مکان ها و مجالس مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید این لیوان ها عموما به صورت عمده از مرکزهای اصلی خرید و فروش در بازار انجام می شود. توزیع این محصولات نه تنها در ایران بلکه در سایر کشورها هم انجام می شود.

این لیوان ها دارای دو وزن سبک و سنگین است که بیشتر نوع سبک در بازار خرید و فروش می شود. یکی از مهم ترین ویژگی های مثبت این محصول این است که دارای قیمت ارزان است و می توان با کمترین هزینه آن ها را به صورت عمده خریداری نمود.

لیوان یکبار مصرف کاغذی و فومی

لیوان یکبار مصرف پلاستیکی

یکی از مدل های پر کاربرد دیگر در زمینه لیوان یکبار مصرف، نوع کاغذی است. لیوان یکبار مصرف کاغذی یک محصول بسیار شیک و پر مزیت است که خرید و فروش آن در بازار های داخلی و خارجی با قیمت های متفاوتی انجام می شود.

این شرکت در کنار لیوان یکبار مصرف پ پ، لیوان کاغذی را نیز به خریدارها عرضه می کند. طرفداران این محصول به دلیل این که این لیوان دارای ضرر کمتری است از آن استفاده می کنند.

جنس این لیوان از کاغذی است که می تواند گلاسه یا معمولی باشد. از طرفی در دو مدل دو جداره و تک جداره هم تولید می شود. سایز بندی این لیوان ها کاملا متفاوت است:

  • ۹۰ سی سی
  • ۱۸۰ سی سی
  • ۲۲۰ سی سی
  • ۳۶۰ سی سی

نوع ۱۸۰ و ۲۲۰ سی سی مدل هایی است که در بازار بیشتر دیده می شود و خرید و فروش ها بیشتر در همین مدل است. جالب است بدانید صادرات لیوان کاغذی از ایران به کشورهای زیادی از جمله عراق و افغانستان انجام می شود.

استعلام قیمت لیوان های یکبار مصرفی به صورت عمده

لیوان یکبار مصرف پلاستیکی

برای خریدهایی که به صورت عمده انجام می شود باید همیشه به دنبال مرکز های اصلی و مستقیم فروش باشیم. خرید عمده لیوان یکبار مصرف پلاستیکی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

در این راستا این مرکز اقدام به پخش مستقیم محصولات از درب شرکت به تمام مناطق ایران و سایر کشورها می کند و قیمت خرید مسقیم را به خریدارها اعلام می نماید.

7 در مورد “قیمت لیوان یکبار مصرف پلاستیکی ۵۰۰ عددی”

  1. سلام فی سبک وفی سنگین لطفا اگر امکان داردرویواتس اپ ارسال کنید 200کیسه سایز220سنگین خریداولم

  2. حیدری حبیب الله

    سلام فی سبک وفی سنگین لطفا اگر امکان داردرویواتس اپ ارسال کنید 200کیسه سایز220سنگین خریداولم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *