قیمت فویل آلومینیوم غذا رستورانی

می توان گفت امروزه استفاده از محصولات یکبار مصرفی در میان مردم بسیار بیشتر شده است. یکی از این موارد ظروف یکبار مصرف و همچنین فویل های آلومینیوم هستند. قیمت فویل آلومینیوم غذا در این شرکت به صورت نرخ پخش عمده اعلام می شود. برای خرید می توان در ابتدا با مشاورین فروش در تماس بود و از موجودی انبار اطلاع پیدا کرد.

فویل آلومینیوم غذا مخصوص رستوران

قیمت فویل آلومینیوم غذا

مهم ترین مکان هایی که از ظروف و محصولات یکبار مصرفی استفاده دارند مکان هایی هستند مانند رستوران ها و کترینگ ها و فست فود ها و … که نمونه های مختلفی این محصولات را با مدل های مختلفی خرید می کنند.

فویل آلومینیوم غذا یکی از این نمونه ها است که بیشتر با ظروف یکبار مصرف آلومینیومی استفاده می شود. به این شکل که غذا مورد نظر در ظرف ریخته می شود و با درب ظرف بسته می شود. در اینجا برای بسته بندی بهتر غذا از فویل آلومینیوم هم استفاده می شود.

این فویل ها دارای عرض های مختلفی هستند اما بیشترین موردی که بسیاری از خریدار ها از آن ها استفاده می کنند، فویل عرض ۳۰ آلومینیوم است.

به طور کلی این محصولات نازک تر هستند که بتوانند انعطاف پذیری بهتری را داشته باشند.

ضخامت های فویل آلومینیوم غذا

قیمت فویل آلومینیوم غذا

در رابطه با ضخامت این محصولات می توان گفت که فویل های غذا که مخصوص استفاده های رستوران ها و استفاده های خانگی هستند به طور معمول ضخامت ۱۴ میکرون می باشند.

البته به طور کلی ضخامت های فویل ها متغیر است. چرا که برخی از مدل های آن ها مناسب مواردی مانند تولید ظروف یکبار مصرف آلومینیوم هستند.

ضخامت های این فویل ها گاها به ۷۰ میکرون هم می رسد!

اما این دسته از محصولات برای استفاده در رستوران ها مناسب نیستند و تنها ظروف آلومینیوم تولید شده از آن ها مورد استفاده قرار می گیرد.

اعلام کمترین قیمت فویل آلومینیوم غذا برای فروش عمده

قیمت فویل آلومینیوم غذا

فروش عمده این فویل ها توسط شرکت های تولیدی این محصولات و یا نمایندگی های آن ها انجام می شود. خریدار هایی که قصد خرید مستقیم دارند می توانند با این شرکت در ارتباط باشند و خرید خود را انجام دهند.

فویل های آلومینیومی مناسب غذا یکی از محصولاتی هستند که می توانند در بسیاری از مکان ها مورد استفاده قرار بگیرند.

خریدار های عمده که قصد دارند این محصولات را با کمترین قیمت ممکن خریداری کنند می توانند با این مجموعه در ارتباط باشند.

2 در مورد “قیمت فویل آلومینیوم غذا رستورانی”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *