قیمت عمده ظرف یکبار مصرف آلومینیومی تک پرسی

محصولاتی مانند ظروف یکبار مصرف آلومینیومی از محصولات پر طرفدار در میان تولیدات ظروف یکبار مصرفی هستند که خریدارهای آن عمدتا مراکز پخش، فست فودها و رستوران ها و… می باشند. قیمت عمده ظرف یکبار مصرف آلومینیومی تک پرسی در این صفحه با جزئیات کامل آورده شده است. در صورت داشتن درخواست خرید می توانید با شماره های کارشناسان ارتباط بگیرید.

انواع ظروف آلومینیومی یکبار مصرف

ظرف یکبار مصرف آلومینیومی تک پرسی

ظروف یکبار مصرف یکی از محصولات پر تنوع تولید شده در کشور است که خریدارهای آن عمدتا مراکز تهیه غذا هستند. این مراکز خرید های خود را به صورت عمده از کارخانه های تولید کننده و یا شرکت های نمایندگی و پخش مستقیم در ایران تهیه می کنند.

به دلیل این که ظروف یکبار مصرف به صورت عمده به فروش می رسد سعی می شود تا خرید ها به صورت مستقیم از مرکز های اصلی در کشور انجام شود. صرفه اقتصادی در این زمینه بسیار بیشتر است از خرید کردن از مراکز خرید و فروش جزئی که محصولات را با سودهای بیشتری به خریدارها عرضه می کنند.

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی در انواع مختلفی در ایران تولید و توزیع می شوند:

  • تک پرسی
  • یک و نیم پرسی
  • دو پرسی
  • سه پرسی
  • دو خانه مرغی
  • دو خانه کبابی
  • سه خانه مرغی
  • سه خانه کبابی
  • دیس جوجه
  • خورشتی گرد و مربع
  • تک پرسی گرد

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]این محصولات با کیفیت های ویژه و قیمت های استثنایی در این مرکز موجود هستند و در صورت سفارش می توان به راحتی با شرکت به صورت مستقیم ارتباط گرفت.[/box]

ابعاد ظرف یکبار مصرف آلومینیومی تک پرسی

ظرف یکبار مصرف آلومینیومی تکپرسی یکی از بهترین و پر مصرف ترین نمونه های این محصولات در بازار داخلی هستند که خریدارها می توانند از نمونه های مختلف آن که با قیمت های مختلفی عرضه می شود بهره ببرند.

ابعاد ظروف یکبار مصرف آلومینیومی با هم تفاوت هایی نیز دارد. بسته به این که ظرف ها در چه نوعی هستند، اندازه های گوناگونی را به خود اختصاص می دهند.

برای مثال برای ظرف تک پرسی آلومینیومی می توان اندازه ۲۲ در ۱۶ را مثال زد. البته لازم به ذکر است که ممکن است بر اساس نوع ظرف تک گرسی اندازه این ظرف ها تا حدودی متغیر باشد.

قیمت عمده پخش ظروف یکبار مصرف در ایران

ظرف یکبار مصرف آلومینیومی تک پرسی

ظروف یکبار مصرف یک ترکیب کلی از مدل های مختلف این محصولات است که می تواند دسته بندی های بسیار متنوعی را به خود اختصاص دهد. مدل های متنوعی مانند موارد زیر در دسته ظروف یکبار مصرف تولید شده در ایران جای می گیرند:

این موارد نام های کلی تولیدات در این زمینه هستند. جالب است بدانید اگر بخواهیم تمام این محصولات را به صورت جزئی مورد بررسی قرار دهیم می توانیم حداقل ۸۰۰ مورد را نام ببریم.

در نتیجه در می یابیم که نمونه های مختلفی در زمینه ظروف یکبار مصرف در ایران موجود هستند که خریدارها می توانند بر حسب نیاز خود مواردی از آن ها را انتخاب کنند.

قیمت انواع این ظروف بسته به موارد متعددی متغیر می باشد. این در حالی است که ممکن است مدل هایی از آن ها از سایر موارد کمی گرانتر و یا ارزان تر باشند.

گران تر بودن و ارزان تر بودن این محصولات ارتباط مستقیمی با کیفیت و مواد اولیه تولید آن ها دارد.

صادرات تولیدات داخلی در زمینه ظروف یکبار مصرف

ظرف یکبار مصرف آلومینیومی تک پرسی

نکته دیگری که لازم می بینیم مشتری های ما از آن مطلع باشند این است که بدانید ظروف یکبار مصرف تولید داخلی نه تنها در ایران، بلکه در بسیاری از کشورهای دیگر خریدارهای زیادی دارد.

این مجموعه مشتری های زیادی از کشورهای مختلف به خصوص کشورهای همسایه ایران داشته که خواستار خرید از محصولات ایرانی هستند.

صادرات ظروف یکبار مصرف از ایران توسط این شرکت نیز انجام می پذیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *