لیست قیمت ظروف یکبار مصرف pp

آخرین لیست قیمت ظروف یکبار مصرف pp پلاستیکی را می توان از معتبر ترین مرکزهای خرید و فروش این محصولات به قیمت پخش عمده دریافت کرد. انواع لیوان یکبار مصرف پ پ در بسته های ۵۰۰ عددی نیز در این شرکت عرضه می شود که می توان آن ها زیر قیمت بازار از شرکت فرتاک تهیه کرد. این ظروف ساخته شده از بهترین دستگاه های تولید محصول در ایران درست می گردد که در کیفیت محصول نهایی تاثیر بسیار خوبی دارد.

قیمت ظروف یکبار مصرف pp

فرتاک، شرکت عرضه کننده انواع ظروف یکبار مصرف

شرکت های عرضه کننده عمده ظروف یکبار مصرف در تهران از معتبر ترین مرجع ها برای خرید عمده هستند. شرکت فرتاک با بهره مندی از دریافت نمایندگی اصلی کارخانه های بزرگ تولید کننده موفق به عرضه محصولات به قیمت درب کارخانه شده است.

این محصول در استاندارد ترین حالت تعریف شده تولید گشته اند و با تنوع و طرح های گوناگون بازار فروش بسیار خوبی را دارند. کیفیت ممتاز این محصولات یکی از مهم ترین علت های جذب مشتری می باشد.

در اینجا برخی از انواع ظروف یکبار مصرف پ پ را برای شما نام می بریم تا برای خرید راحت تر اقدام کنید.

قیمت ظروف یکبار مصرف pp

لیوان یکبار مصرف ۵۰۰ تایی

یکی از برترین و پر طرفدار ترین تولیدات ظروف یکبار مصرف PP، لیوان های پلاستیکی آبخوری هستند. لیوان آبخوری یکبار مصرف در بسته بندی های ۵۰۰ عددی در مرکز های عمده فروش ارائه می شود.

نمایندگی های مختلفی این محصول را وارد بازار می کنند. اما تفاوت فرتاک با این مرکز ها چیست؟

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]شرکت فرتاک به دلیل فروش مستقیم، محصولات را با قیمت بسیار پایین تری به خریدارها اعلام می کند.[/box]

لیوان های پ پ دارای اوزان مختلفی هستند که نوع سبک آن دارای بازار فروش بسیار بیشتری است.

[toggle title=”خرید غیرحضوری” state=”open”]در نظر داشته باشید که شما می توانید بدون حضور مستقیم سفارش خود را انجام دهید.

کافیست محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش خرید و حجم سفارش را به مشاورین اعلام نمایید.[/toggle]

قیمت ظروف یکبار مصرف pp

ظروف یکبار مصرف غذا درب دار

ظروف یکبار مصرف غذا درب دار از بهترین ظروفی هستند که در عین کاربردی بودن دارای قیمت بسیار مناسبی هستند.

ظروف یکبار مصرف فوم در این تولیدات دارای درب های وصل شده به ظرف هستند که این امر سبب راحت تر شدن بسته بندی غذا خواهد شد.

معمولا ظروف فومی در لیست خرید اکثر مرکز های پخش و رستوران داران قرار دارد. این محصولات در عین قیمت ارزان مقاومت بسیار بالایی دارند.

قیمت ظروف یکبار مصرف pp

تولید کنندگان انواع ظروف یکبار مصرف

در ایران کارخانه ها و شرکت های بسیار زیادی در حوزه عرضه و تولید ظروف یکبار مصرف فعالیت می کنند. از نمونه های آن ها تولید ظروف یکبار مصرف پلاستیکی است. تهران نیز یکی از شهرهای اصلی برای خرید عمده است. دلیل این امر دسترسی آسان به تولید کننده ها و باربری ها می باشد.

تولید های این محصولات انواع این ظروف را با درجه کیفی بسیار بالا در کشور توزیع می کنند. این امر سبب افزایش مشتری های داخلی و صادراتی این ظروف در ایران است. وجود این تولید کننده در کشور سبب افزایش اشتغال برای بسیاری از افراد شده است.

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]خرید مستقیم از شرکت هایی که مانند فرتاک فروش مستقیم دارند سبب کاهش نرخ محصول خواهد شد.[/box]

قیمت ظروف یکبار مصرف pp

آخرین قیمت ظروف یکبار مصرف pp

با توجه به نوساناتی که در سال های اخیر یه کشور تحمیل گشته است، قیمت های انواع محصولات دارای نوسان شدیدی شده است.

از سوی دیگر با توجه به تنوع و گوناگونی انواع ظروف یکبار مصرف پ پ قیمت های مختلفی برای آن ها وجود خواهد داشت. هر چه کیفیت و اندازه ظرف بزرگ تر باشد قیمت بالاتری خواهد داشت. برند تولید کننده نیز در قیمت گذاری محصول سهم بسیار زیادی خواهد داشت.

انواع این ظروف را می توان از شرکت های پخش با قیمت های روز و ارزان به صورت بی واسطه خریداری نمود.

شرکت فرتاک در کنار عرضه انواع این ظروف، قیمت روز آن را نیز اعلام می دارد.

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]برای کسب اطلاعات درباره قیمت ظروف یکبار مصرف pp پلاستیکی می توانید از شرکت فرتاک کمک بگیرید.[/box]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *