قیمت ظروف یکبار مصرف دسر پایه دار

قیمت ظروف یکبار مصرف دسر کریستالی که مدل های مختلف ساده و پایه دار تولید می شود می تواند بر اساس مواردی مختلفی تعیین شود. یکی از مهم ترین دلیل هایی که این شرکت محصولات خود را با قیمت مناسب عرضه می کند این است که فروش به صورت مستقیم می باشد. ظرف های یکبار مصرف دسری امروزه در مدل های متنوعی در بازار های خرید و فروش وجود دارند.

قیمت ظروف یکبار مصرف دسر پایه دار

تنوع ظروف یکبار مصرف دسری

تنوع یکی از اصلی ترین پارامتر هایی است که در این شرکت سعی و توجه زیادی برای آن شده است. به دلیل وجود عرضه کننده ها و تولید کننده های مختلف در زمینه ظروف یکبار مصرف کریستالی در کشور، شاهد هستیم که مدل های این محصولات تقریبا شبیه به هم هستند.

اما یک مسئله اساسی وجود دارد و آن این است که بسیاری از خریدار ها نیاز دارند محصولات متنوع تر و با کیفیت تر باشد.

تنوع ظروف یکبار مصرف دسری

برخی از اقلام موجود در بازار از متریال اولیه مناسبی تولید نشده اند به همین دلیل می بینیم که دارای مقاومت و شفافیت لازم نیستند.

از طرفی این ظرف ها در برخی از موارد درب دار نمی باشند و مورد هایی که درب دارند، درب آن ها کیپ و فیکس نمی شود.

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #1CB5E0 0%, #000851 100%);” color=”white;” align=”right;” ]با نظر به این مسائل بر آن شدیم تا محصول جدید و امروزی تری را وارد بازار های خرید و فروش کنیم تا بتواند تمام نیاز ها و درخواست های خریدار ها را بر طرف کند.[/highlight-dash]

محصولات تولید شده در این شرکت در تنوع طرح و تنوع سایز تولید می شوند و به جرات می توان بیان کرد که از نظر کیفیتی دارای رتبه نخست تولیدات در ایران را دارا هستند.

  1. ظروف دسری پایه دار
  2. ظروف دسری مثلثی
  3. ظروف دسری جام
  4. ظرف های دسری قایقی
  5. و …

برخی از این ظرف ها به دلیل داشتن درب کیپ یک مورد بسیار مناسب برای ظرف بسته بندی محسوب می شوند.

قیمت ظروف یکبار مصرف دسر

نرخ روز ظروف دسری کریستالی پایه دار

قیمت گذاری این ظرف ها بر اساس پارامتر های مختلفی مانند سایز، مدل و … مشخص می شود. در این شرکت سعی شده تا محصولات با تنوع زیاد و قیمت های مناسب عرضه شود تا خریدار ها بتوانند سود زیادی از فروش این محصولات داشته باشند.

نرخ روز ظروف دسری کریستالی پایه دار

 

برای دریافت نرخ روز ظروف دسری کریستالی پایه دار و ساده می توانید از راه های مختلفی که برای شما قرار داده ایم مستقیم به بخش فروش متصل شوید و خرید خود را انجام دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *