قیمت ظروف آلومینیومی کبابی فروش ویژه

فروش ویژه ظروف یکبار مصرف آلومینیومی کبابی با کد ۲۴۰ در این شرکت آغاز شد. خریدار های عمده در سراسر کشور می توانند این محصولات را با قیمت استثنایی از این مرکز خریداری کنند. آلومینیوم یکی از بهترین و درجه یک ترین مواد اولیه ای است که در ایران از آن برای تولید ظروف یکبار مصرف استفاده می کنند. محصولات نهایی آن دارای کیفیت بالا و مقاومت عالی است و در میان خریدار ها دارای طرفدار بسیار زیادی می باشد.

نحوه تولید ظرف آلومینیوم دیس کبابی کد ۲۴۰

نحوه تولید ظرف آلومینیوم دیس کبابی کد 240

همانطور که گفتیم مواد اولیه این محصولات آلومینیوم و شمش آلومینیوم است. این شمش ها به ورق های با میکرون های مختلف تبدیل می شوند و سپس به شرکت های تولیدی ظروف یکبار مصرف تحویل داده می شوند.

این محصولات به ظروفی با سایز های مختلف تبدیل می شوند که می توانند در مکان های مخلتفی عرضه شوند.

  • مرکز های پخش
  • بنک دار ها
  • رستوران ها
  • فست فود ها
  • شرکت های بسته بندی مواد غذایی
  • و …

مراکز بالا از جمله مصرف کننده های اصلی این ظروف هستند که آن ها را در حجم های بالا خریداری می کنند.

ظروف آلومینیوم کبابی با کد های مختلفی نظیر ۲۴۰ و ۱۱۸ تولید می شوند. تفاوت این دو کد در اندازه های آن ها است به شکلی که کد ۱۱۸ از کد ۲۴۰ بزرگ تر می باشد.

در کنار این ها یک مدل دیگر برای تولید ظروف کبابی استفاده می شود که دارای دو خانه می باشد. ظرف کد ۱۱۹ دارای دوخانه بزرگ جهت سرو کباب و برنج در یک ظرف به طور همزمان است.

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #1CB5E0 0%, #000851 100%);” color=”white;” align=”right;” ]تمامی این ظروف دارای درب هستند و کاملا بسته بندی می شوند.[/highlight-dash]

بسیاری از رستوران ها از فویل آلومینیوم هم در کنار این ظروف استفاده می کنند تا بسته بندی کامل تری را به مشتری خود ارائه دهند.

مرکز اصلی فروش ظرف آلومینیوم دیس کبابی

مرکز اصلی فروش ظرف آلومینیوم دیس کبابی

ظروف آلومینیوم از نوع بهترین محصولات تولید شده در حوزه ظروف یکبار مصرف است که مصرف کننده های خاص خود را دارد.

این ظروف دارای مزیت ها و برتری های بسیار زیادی هستند که سبب می شود بسیاری از خریدار ها از آن بهره ببرند. یکی از مزیت های اصلی این ظرف ها این است که تاثیری در طعم و کیفیت غذا نمی گذارد و امکان گرم کردن هم دارد.

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #00C9FF 0%, #92FE9D 100%);” color=”black;” align=”right;” ]جهت خرید این محصولات می توانید با مرکز فروش این شرکت به طور مستقیم تماس بگیرید و ضمن اطلاع از کیفیت و ضخامت ظرف ها، قیمت را نیز دریافت کنید.[/highlight-dash]

در نظر داشته باشید که فروش این ظرف ها در این شرکت در حجم های عمده انجام می شود و بنکدار ها و صادر کننده ها می توانند این محصولات را با قیمت های بسیار مناسب شرکتی دریافت کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *