قیمت روز ظرف یکبار مصرف گیاهی

قیمت ظرف یکبار مصرف گیاهی بسته به نوع، اندازه و ابعاد و برند تولید کننده تا حدودی متفاوت است. برای خرید با کیفیت ترین نوع ظروف گیاهی یا سلولزی که مرغوبیت درجه یک از نظر استاندارد بودن را دارا هستند می توانید با نمایندگی های اصلی و مستقیم فروش تماس بگیرید تا خریدی با اطمینان را چه از لحاظ کیفی و چه از نظر قیمتی تجربه کنید.

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]شرکت فرتاک از معدود شرکت های اصلی فروش مستقیم در ایران است که می توان برای خرید های داخلی و خارجی از آن کمک گرفت.[/box]

قیمت ظرف یکبار مصرف گیاهی

 

تولید ظروف گیاهی باکیفیت

پس از گذشت سال ها که از تولید انواع ظروف یکبار مصرف گذشت و این ظروف جای خود را در میان مصرف کننده ها باز کرد، استفاده از این ظروف در ایران خیلی بیشتر از گذشته شد. از آن حایی که برخی از ظروف یکبار مصرف در ایران بازیافت نمی شوند برخی از افراد نگران محیط زیست و به خطر افتادن آن شدند.

به همین علت برخی از تولید کننده های فعال ایرانی دست به تولید ظروفی زدند که کمترین آسیب را به محیط زیست برسانند. از جایی که مردم ایران آگاهی زیادی در مورد آسیب های احتمالی برخی از این ظروف دارند استقبال زیادی از این ظروف کردند.

تولید ظروف گیاهی در متنوع ترین مدل ها در کارخانه های ایرانی انجام می شود. کیفیت این ظروف در حدی است که حتی صادرات این ظروف هم از شرکت ها انجام می شود.

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]شرکت فرتاک تامین کننده تمام مشتری های داخلی و صادراتی در کشور ایران است. اگر خریدار ظروف بهداشتی و استاندارد هستید با ما در تماس باشید. [/box]

قیمت ظرف یکبار مصرف گیاهی

انواع ظروف غذا گیاهی بهداشتی

گفتیم که ظروف گیاهی در انواع مختلف تولید می شود و در دسترس مشتری ها قرار می گیرد. ظروف یکبار مصرف غذا در انواع مختلف گیاهی و … وجود دارد. ظروف یکبار مصرف آلومینیوم و ظروف فومی نیز دارای ظروف غذا هستند.

ظروف گیاهی غذا دارای درب هستند تا راحت تر برای حمل و یا سرو غذا استفاده شوند. این ظروف دارای ظرف های زیر می باشد:

  • ظروف سطلی
  • ظروف خورشتی
  • تکپرسی
  • دو خانه
  • سه خانه
  • لیوان گیاهی
  • قاشق چنگال

نمونه های این ظروف را حتما در بازار ها دیده اید و یا شاید هم از آن ها استفاده کرده باشید.

قیمت ظرف یکبار مصرف گیاهی

 

لیوان یکبار مصرف گیاهی

لیوان های یکبار مصرف یکی از بهترین تولیدات در این حوزه کاری بوده است. ابتدا لیوان یکبار مصرف PP تولید می شد و استفاده زیادی داشت. البته این لیوان ها به دلیل قیمت بسیار مناسبی که دارند هنوز هم خرید و فروش می شوند.

بعد از آن ها لیوان کاغذی و لیوان های فومی هم وارد بازار های خرید و فروش شدند.

اما نکته مهم اینجاست که این لیوان ها دارای استفاده بسیار زیادی هستند و از آن جایی که تنها یکبار، مصرف می شوند، نیاز است تا قابلیت بازیافت داشته باشند. به همین علت تولید کننده های ظروف گیاهی، لیوان را هم به محصولات خود اضافه کردند.

قیمت ظرف یکبار مصرف گیاهی

اعلام آخرین قیمت ظرف یکبار مصرف گیاهی

برای خرید ظروف یکبار مصرف گیاهی ابتدا باید حجم خرید خود را مشخص کنید سپس مرکز خرید خود را انتخاب کنید.

ظروف گیاهی در برخی از نوسانات بازار دارای قیمت های روز است به همین علت قیمت همیشگی از آن را نمی توان در سایت منتشر کرد.

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]آخرین قیمت ظرف یکبار مصرف گیاهی از مرکز اصلی خرید و فروش عمده آن به خریدارها اعلام می شود.

شما می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید و برای خرید خود اقدام کنید.[/box]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *