قیمت ظرف یکبار مصرف آلومینیومی گرد

قیمت ظرف یکبار مصرف آلومینیومی گرد بسته به اندازه و سایزی که دارد مشخص می شود. این محصولات دارای کیفیت های مناسبی هستند و می توانند با قیمت های متفاوتی به بازار عرضه شوند. مهم ترین مزیتی که می توان برای این ظرف ها بیان کرد این است که این محصولات دارای درب می باشند و می توانند به عنوان یک ظرف بیرون بر غذا برای رستوران ها محسوب شوند.

قیمت ظرف یکبار مصرف آلومینیومی گرد

مصارف ظرف یکبار مصرف آلومینیومی گرد

شمش و فویل های آلومینیومی ضخیم یکی از مهم ترین موادی هستند که سبب تولید محصولات مختلفی از جمله ظروف یکبار مصرف آلومینیومی می شوند.

تولید ظروف آلومینیومی یکبار مصرف بر حسب فاکتور های تعیین شده صورت می گیرد و بسیاری از خریدار ها می توانند از این محصولات در مکان های مختلفی استفاده کنند.

یکی از مزیت های مهم این محصولات داشتن مدل های مختلف است که کاربرد آن ها را بیش از پیش می کند. برای مثال یکی از مدل هایی که در این زمینه تولید می شود ظرف آلومینیوم گرد است.

ظرف تک پرسی آلومینیومی گرد:

یکی از این مدل ها به عنوان ظرف تک پرسی گرد شناخته می شود. این ظرف انتخاب بسیار مناسبی برای غذا های سنتی و برنج و … است. که شما در زیر عکس این محصول را مشاهده می کنید. همانطور که در عکس می بینید این محصول با کد ۵۵۵ شناخته می شود.

ظرف یکبار مصرف آلومینیومی گرد

ظرف خورشتی آلومینیومی گرد:

مدل دیگری از ظرف های گرد هستند که ۳۰۰ سی سی می باشند و برای خورشت گزینه خوبی به حساب می آیند. طراحی خاص و کاربردی این محصولات می تواند به مصرف کننده ها کمک بسیار زیادی کند.

ظرف یکبار مصرف آلومینیومی گرد

بشقاب آلومینیومی گرد:

در کنار این محصول می توان به بشقاب گرد آلومینیومی هم اشاره کرد که دارای ارتفاع کمتری است و برای سرو غذا های مختلفی استفاده می شود.

در زیر می توانید عکس این محصول را مشاهده کنید. سایز و ابعاد در عکس مشخص شده است.

ظرف یکبار مصرف آلومینیومی گرد

ضخامت مناسب این محصول کمک می کند که حجم های مختلفی از غذا را در آن جای داد و داشتن درب سبب می شود بتوان به عنوان بیرون بر از آن ها استفاده نمود.

یکی از مهم ترین خاصیت های آلومینیوم این است که می تواند غذا را گرم نگه دارد. گرم نگه داشتن یکی از اصلی ترین و منحصر به فرد ترین ویژگی مثبت این ظرف ها است که در کمتر ظرفی می توان کیفیت آن را مشاهده نمود.

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی قیمت کارخانه

در این شرکت تولید ظروف یکبار مصرف آلومینیومی گرد با کیفیت درجه یک با استفاده امکانات روز و دستگاه های مدرن انجام می شود. به کار گیری دستگاه های با کیفیت سبب می شود که کیفیت ظرف ها هم بالاتر باشد.

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی قیمت کارخانه

در سال های اخیر فروش این محصولات در کشور رونق بیشتری گرفته است چرا که بسیاری از خریدار ها و مصرف کننده به مزیت های این محصولات بیشتر پی برده اند.

این شرکت به دلیل فروش مستقیم محصولات قیمت کارخانه را برای خریدار ها لحاظ می کند تا افراد بتوانند با قیمت های مناسبی محصولات را دریافت کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *