قیمت ظرف ژله تک نفره یکبار مصرف

ژله یکی از خوراکی هایی است که در ظروف یکبار مصرف مخصوص به خود در میهمانی ها سرو می شود. ظرف ژله تک نفره یکبار مصرف یکی از محصولات در حوزه ظروف یکبار مصرف  کریستالی است که بسیار پر طرفدار و متنوع است و مصرف کننده های زیادی را دارد. این مصرف کننده ها هم می توانند استفاده کننده هایی نهایی باشند و هم می توانند خریدارهای عمده و مرکزهای تولیدی و یا پخش باشند.

این شرکت عرضه کننده انواع مختلف ظرف ژله تک نفره یکبار مصرف در بازارهای داخلی و خارجی است که خریدارها بر حسب سلیقه خود می توانند مدل های مختلف آن را انتخاب کنند. برای دیدن محصولات این شرکت می توانید با کارشناسان در ارتباط باشید.

انواع ظرف ژله تک نفره یکبار مصرف

ظرف ژله تک نفره یکبار مصرف

ظروف مناسب ژله یکبار مصرف، تنوع زیادی دارند. می توان این مورد را یکی از دلایل برتری ظروف یکبار مصرف لوکس بر بسیاری از ظروف دیگر دانست. این محصولات از طرفی در طرح های بسیار شیک تهیه می شوند و بسته به استفاده خریدارها دارای ابعاد و اندازه های گوناگونی هستند.

در بازار های خرید و فروش جزئی می بینیم که نمونه های مختلفی مانند ظروف جامی، ظروف قلبی، ظروف گرد ساده، ظروف پایه دار و بدون پایه و لیوان یکبار مصرف وجود دارند و مصرف کننده ها تمایل زیادی از خود نشان می دهند که خرید این محصولات را انجام دهند.

ریختن ژله و سرو کردن این خوراکی در این ظروف جلوه خاصی دارد. در بسیاری از مدل ها می بینیم که مصرف کننده ها ژله های رنگی را در این ظروف در میهمانی های خود سرو می کنند.

قیمت ظرف یکبار مصرف برای ژله

ظرف ژله تک نفره یکبار مصرف

با توجه به این که در بخش قبلی گفتیم تنوع ظرف یکبار مصرف تک نفره ژله بسیار زیاد است، مسلما قیمت های آن ها هم با یک دیگر تفاوت دارد. این ظروف در مدل های رنگی هم تولید می شوند. به این صورت که ظروف حالت شیشه ای و رنگی دارند.

این مدل ظروف برای استفاده های خاصی می توانند خرید شوند. به خصوص در تم های تولدی که ظروف رنگی کاربرد بیشتری را پیدا می کنند.

ظروف یکبار مصرف مجلسی در دار

ظرف ژله تک نفره یکبار مصرف

یکی از محصولا دیگر این شرکت ظروف بسته بندی درب دار هستند که این مدل ها هم در تنوع رنگی تولید می شوند. ظروف لوکس درب دار این شرکت تنها یک مدل و یک سایز ندارند و دارای تنوع سایزی و طراحی هستند.

درب دار بودن این ظروف پلاستیکی مهم ترین مزیتی است که سبب می شود این محصولات به عنوان ظروف بسته بندی استفاده شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *