قیمت ظرف شیک جهت بسته بندی خشکبار صادراتی

بسته بندی خشکبار صادراتی یکی از موضوعات مهمی است که برای تاجر ها و تولید کننده های فعال در صادرات انواع خشکبار از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این شرکت سعی کرده شیک ترین مدل های این محصولات را با قیمت های عمده به خریدار ها عرضه کند تا این افراد بتوانند نمونه های مختلف خشکبار را در این ظروف بسته بندی کنند.

انواع ظروف بسته بندی خشکبار

بسته بندی خشکبار صادراتی

ظروف بسته بندی بسیار زیادی در ایران تولید می شود که می تواند جهت بسته بندی های مختلف مواد غذایی مورد استفاده قرار بگیرد. این ظروف می توانند کیفیت های مختلفی داشته باشند و همچنین می توانند مزیت ها و کاربرد های خاصی را به خود اختصاص دهند.

از نمونه مدل ظرف هایی که برای بسته بندی انواع خشکبار در این شرکت به صورت عمده به خریدار ها عرضه می شود موارد زیر هستند:

این محصولات می توانند دارای ویژگی هایی باشند که بتوانند نیاز های مختلف خریدار ها را در این زمینه بر طرف نمایند. در زیر به بخشی از این ظروف می پردازیم.

ظروف یکبار مصرف بسته بندی کریستالی لوکس

بسته بندی خشکبار صادراتی

ظروف بسته بندی کریستالی یکی از محصولاتی است که در این شرکت عرضه می شود و مدل های مختلفی دارد. از نمونه محصولات تولید شده در زمینه ظروف کریستال موارد زیر هستند:

  • ظروف مقسم دار
  • ظروف کریستالی قلبی
  • ظروف کریستالی ساده مربعی و مستطیلی
  • و …

ظروف مقسم دار محصولاتی هستند که می توانند بسیاری از مدل های خشکبار را در یک ظرف جای دهند.

ظروف یکبار مصرف مایکروویوی پلاستیکی در دار

بسته بندی خشکبار صادراتی

ظروف مایکروویو پلاستیکی یکی دیگر از این محصولات هستند که مقاومت بسیار مناسبی دارند.

این محصولات با داشتن درب هایی که از جنس بدنه خود ظرف هستند به طور کامل بسته بندی می شوند و می توانند انواع مختلف خوراکی ها و مواد غذایی را در خود جای دهند.

این ظروف می توانند برای بسته بندی خرما، خشکبار، حبوبات و … مورد استفاده قرار بگیرند.

ظروف یکبار مصرف چندخانه مشکی و رنگی

بسته بندی خشکبار صادراتی

از بهترین و شیک ترین محصولاتی که در این شرکت به خریدار ها عرضه می شود، ظروف یکبار مصرف چند قسمتی هستند. این ظروف دارای بدنه مشکی می باشند و درب آن ها کاملا شفاف است.

این موضوع را هم باید اشاره کنیم که در صورت بالا بودن حجم سفارش مشتری می توان آن ها را در رنگ های دلخواه هم تولید کرد.

این ظروف به رنگ های سفید، قرمز، سبز و … عرضه می شوند که می توانند در مکان ها و شرایط مختلفی کاربرد داشته باشند. بسیاری از مدل های این ظروف می توانند برای ظروف بیرون بر مورد استفاده قرار بگیرند و بسیاری دیگر می توانند به عنوان ظرف بسته بندی عرضه شوند.

شیک ترین مدل ظرف بسته بندی خشکبار صادراتی

در رابطه با بسته بندی خشکبار های صادراتی می توان بیان کرد که باید از ظروفی استفاده شود که از نظر ظاهری و کیفی مرغوبیت مناسبی داشته باشند.

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]در عرضه محصولاتی مانند خشکبار در بازار های خارجی اولین موردی که مشاهده می شود نوع بسته بندی آن ها است که در چه نوع ظرف هایی بسته بندی شده اند.[/box]

حال با توضیحاتی که در مورد هر مدل از ظرف ها به شما ارائه کردیم می توانید نمونه های مختلف آن ها را انتخاب کنید.

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]در صورت نیاز داشتن به اطلاعات بیشتر می توانید با بخش پشتیبانی و مشاور فروش در ارتباط باشید.[/box]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *