قیمت ظرف تک پرسی آلومینیومی کد ۷۱۱

کد ۷۱۱ در ظروف یکبار مصرف آلومینیوم یکی از انواع تک پرسی ها است که در این شرکت به قیمت درب کارخانه می توان آن را خریداری نمود. این ظرف به نوع تکپرسی کوچک معروف است اما نمی توان گفت که از نظر اندازه تفاوت خیلی زیادی نسبت به سایر تکپرسی ها دارد. برای خرید این محصول می توانید با این مجموعه در ارتباط باشید.

ابعاد ظرف آلومینیومی تک پرسی کد ۷۱۱

قیمت ظرف تک پرسی آلومینیومی

یکی از مواردی که ممکن است برای خریدار ها سوال شده باشد این است که ابعاد این ظرف به چه شکلی است؟ این ظرف مانند تک پرسی های دیگر است اما در حد چند سانت کوچک تر می باشد.

طول این ظرف ۱۹ سانتی متر است و عرض آن تقریبا ۱۳ سانتی متر می باشد. ارتفاع این ظرف مانند اکثر ظروف تک پرسی آلومینیومی ۴ سانتی است. این شرکت این محصولات را با کیفیت ۵۵ میکرون به بازار های خرید و فروش عرضه می کند.

این ظرف دارای کیفیتی مناسب و قیمتی مقرون به صرفه است که بسیاری از خریدار ها سعی می کنند از آن بهره ببرند.

ارزانترین قیمت ظرف یکبار مصرف آلومینیومی تک پرسی

قیمت ظرف تک پرسی آلومینیومی

بسیاری از خریدار ها و مصرف کننده ظروف یکبار مصرف آلومینیومی به دنبال محصولی هستند که از نظر قیمتی مقرون به صرفه باشد. بسیاری از خریدار ها سعی می کنند از این محصولات با کیفیت های مناسب استفاده کنند.

مشاورین و کارشناس های فروش در این مجموعه به خریدار ها پیشنهاد می کنند که ظرف آلومینیومی کد ۷۱۱ می تواند همه این نیاز ها را برای خریدار ها و مصرف کننده ها برطرف سازد.

بین تمام تکپرسی های تولید شده در ایران، این ظرف تنها محصولی محسوب می شود که دارای قیمت کمتری است. به همین دلیل به خریدار ها پیشنهاد می کنیم که برای داشتن یک محصول مرغوب و ارزان از این ظرف ها خرید کنند.

خرید ظروف یکبار مصرف آلومینیوم به قیمت کارخانه

قیمت ظرف تک پرسی آلومینیومی

در بحث خرید، یکی از مواردی که برای خریدار ها به وجود می آید قیمت محصول است. از همه مهم تر خریدار هایی که خرید عمده دارند بیشتر به قیمت محصولات اهمیت می دهند.

ابتدا باید بیان کرد که قیمت این ظروف تحت تاثیر شمش آلومینیوم اعلام می شود. به این معنا که با افزایش و کاهش قیمت شمش، این محصولات هم تغییر قیمت دارند.

یکی از بهترین مسیر هایی که می توان این ظروف را با کمترین قیمت ممکن خریداری نمود این است که خرید مستقیم از مرکز اصلی را انجام داد؛ لذا به خریدار ها پیشنهاد می کنیم برای دریافت قیمت این ظروف با کیفیت اصلی با مشاورین ما در تماس باشند.

این شرکت به صورت روزانه قیمت انواع ظرف های یکبار مصرف آلومینیوم را به خریدار ها اعلام می کند. برای خرید این محصولات می توانید با این مجموعه در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *