قیمت شیک ترین ظرف کریستال بسته بندی خرما

این شرکت یکی از عرضه کننده های شیک ترین ظروف کریستال خرما برای بسته بندی است که این محصولات را با قیمت های مختلفی در بازار های داخلی و صادراتی عرضه می کند. نمونه های مختلفی از ظروف بسته بندی خرما در این شرکت به خریدار ها عرضه می شود که می توان آن ها با قیمت عمده خریداری نمود.

انواع ظروف بسته بندی خرما

ظروف کریستال خرما

ظروف مناسب برای بسته بندی خرما می توانند دارای تنوع بسیار زیادی باشند. خرما یکی از محصولات با ارزش تولید شده در کشور است که به دلیل خاصیت ها و به دلیل این که تنها در یکسری از کشور های خاص در دنیا تولید می شود به بسیاری از کشور ها صادر می گردد.

از بزرگ ترین صادر کننده های خرما، کشور ایران است که در شهر های نواحی جنوبی ایران شاهد این هستیم که نمونه های مختلفی از این محصولات را تولید و وارد بازار های فروش داخلی و صادراتی می کنند.

یکی از مهم ترین مسائل در عرضه این محصولات به بازار های داخلی و بین المللی، بسته بندی مناسب است که خوشبختانه ایران یکی از کشور هایی است که توانسته در این زمینه هم محصولات خود را بومی سازی کند و نیازی به واردات ظرف از سایر کشور ها نباشد.

مهم ترین انواع بسته بندی برای خرما ها تولید شده در کشور عبارتند از:

  • بسته بندی مقوایی
  • بسته بندی کارتنی
  • بسته بندی ظروف کریستالی
  • ظروف بسته بندی پلاستیکی درب دار مایکروویوی

ظروف پلاستیکی بسته بندی خرما

از بهترین محصولات در میان این ظروف، می توان به ظروف کریستالی و همچنین به ظروف پلاستیکی درب دار اشاره کرد. این محصولات دارای طراحی شیک و بسیار کاربردی هستند که می توانند برای بسیاری از افراد مورد استفاده قرار بگیرند.

[toggle title=”یک پیشنهاد!” state=”open”]برای افرادی که مایل هستند خرما را در ظروف کاملا بهداشتی و درب دار بسته بندی کنند که خرما در ظرف آسیبی نبیند ظروف پلاستیکی درب دار مایکروویوی را پیشنهاد می کنیم.

از طرفی برای افرادی که قصد دارند ظرف های استفاده شده در این زمینه بسیار شکیل و شیک باشد پیشنهاد می کنیم از ظروف کریستالی استفاده کنند.[/toggle]

ظروف کریستالی فانتزی

ظروف کریستال خرما

ظروف کریستالی محصولاتی شیک و منحصر به فرد هستند که می توانند با تنوع بسیار زیادی در این شرکت مشاهده شوند. برخی در مدل های ظروف کریستالی مربعی و برخی مدل کریستالی مستطیلی، برخی گرد و برخی دیگر مدل قلبی هستند.

این طراحی های فانتزی به خریدار ها کمک بسیار زیادی می کند که طراحی شیک تری برای بسته بندی خرما را در اختیار داشته باشند.

قیمت عمده ظروف کریستال خرما

قیمت عمده فروش این محصولات می توانند بر حسب در نظر گرفتن پارامتر های مختلفی قابلیت تغییر را داشته باشد.

بسیاری از این محصولات دارای سایز بندی های مختلفی هستند که این موضوع تاثیر مستقیم بر قیمت نهایی ظرف را دارد.

برای دریافت قیمت روز این ظروف کارشناسان فروش شرکت پاسخگوی شما هستند.

2 در مورد “قیمت شیک ترین ظرف کریستال بسته بندی خرما”

  1. مهدی اسدی

    سلام
    متاسفانه سایت شما اطلاعات تماس ندارد .
    برای ظرف بسته بندی خرما از ۱ تا ۵ کیلویی نیاز به اطلاعات و قیمت دارم . با تشکر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *