قیمت سینی کریستال یکبار مصرف قنادی

سینی کریستال یکبار مصرف یک محصول پر استفاده در زمینه ظروف یکبار مصرف قنادی است که خریداران خاص خود را دارد. قیمت این محصول بسته به نوع و شکل و اندازه متفاوت است. به طور کلی طراحی این ظروف بسیار فانتزی و شیک هستند و بیشتر برای بسته بندی شیرینی خانگی و عرضه کیک های تولید شده در قنادی ها مورد استفاده قرار می گیرند.

سینی کریستال یکبار مصرف شیرینی و کیک

سینی کریستال یکبار مصرف

نمونه های بسیار جدید و متنوعی را می توان در بازار مشاهده نمود که به عنوان سینی یکبار مصرف خرید و فروش می شوند. این سینی ها کاربردهای بسیار زیادی دارند و مصرف کننده ها برای استفاده های گوناگون این ظروف را خریداری می کنند.

این ظروف در شیک ترین مدل ها در تولیدی های داخل کشور تهیه و به بازارهای داخلی و بعضا خارجی عرضه می شوند. می توان گفت یکی از مهم ترین استفاده هایی که از این ظروف می شود، جهت بسته بندی شیرینی خانگی و کیک های قنادی است که تولید کننده ها در این زمینه از این ظروف استفاده می کنند.

تنوع در این ظروف می تواند سبب این شود که مشتری ها به راحتی حق انتخاب داشته باشند و بتوانند محصولات مختلفی را خرید کنند.

این سینی ها در مدل های مختلفی هستند که در ادامه بیشتر در مورد آنها صحبت می کنیم.

سینی کریستال یکبار مصرف گرد و مربعی

سینی کریستال یکبار مصرف

همانطور که در بخش های قبلی اشاره هایی داشتیم، سینی های یکبار مصرف در مدل های مختلفی تولید می شوند. مدل های زیر از نمونه مدل های تولید شده در این شرکت هستند:

  • گرد
  • مربعی
  • مدل دار

این سه مدل، کلی هستند و دارای طرح های مختلف دیگری نیز می باشند. در بسیاری از تولیدی ها و قنادی ها شاهد استفاده از انواع این سینی های کریستالی لوکس هستیم که تولید کننده های این محصولات سعی می کنند از شیک ترین مدل های این ظروف خریداری کنند.

استفاده از ظرف های شیک در حوزه ظروف یکبار مصرف کریستالی می تواند تاثیر بسیار مثبتی بر جلب نظر مشتری ها داشته باشد.

سینی کریستالی یکبار مصرف رنگی

سینی کریستال یکبار مصرف

سینی های کریستالی یکبار مصرف، تنها در مدل های شفاف بی رنگ تولید نمی شوند و در مدل های رنگی پلاستیکی و همچنین رنگی کریستالی شفاف نیز تولید و به بازار عرضه می شوند.

بیشتر این مدل ها دارای طرح های مختلفی روی خود ظرف می باشند.

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]خریداران عزیزی که خواهان مشاهده کاتالوگ محصولات ما هستند می توانند با مشاورین این شرکت ارتباط بگیرند.[/box]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *