قیمت رول فویل آلومینیوم ناخالص

قیمت رول فویل آلومینیوم ناخالص که مناسب بسته بندی ظروف یکبار مصرف بیرون بر غذا و سایر استفاده های خانگی و رستوران ها است براساس کیفیت آن ها مشخص می شود. با توجه به این که در این شرکت فروش عمده این محصولات با قیمت شرکتی به مراکز خریدار ارائه می شود، می توان با اطمینان خاطر از قیمت ها انواع رول های آلومینیومی را خرید کرد.

قیمت رول فویل آلومینیوم ناخالص

مصارف فویل آلومینیوم

فویل آلومینیومی چه استفاده هایی دارد؟ در جواب این سوال باید بیان کرد که مصرف این محصولات ارتباط مستقیم با نوع آن ها دارد.

نوع هر یک از فویل های آلومینیومی بسته به اندازه عرض و همچنین ضخامت و میکرون آن ها متفاوت است. برخی از فویل های آلومینیومی در ضخامت های بالا مانند ۵۰ میکرون و ۷۰ میکرون تولید می شوند که بیشترین استفاده آن ها در تولید ظروف یکبار مصرف آلومینیوم می باشد.

برخی از انواع دیگر در عرض های ۲۰ و ۳۰ و ۴۵ تولید می شوند رول های یک کیلویی هستند و در مکان های مختلفی مانند رستوران ها و منازل و … استفاده دارند.

مصارف فویل آلومینیوم

این محصولات دارای ضخامت های نازک تر می باشند و کیفیت مناسبی برای بسته بندی غذا بیرون بر دارند.

تولید ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی یکی از هم خانواده های فویل های آلومینیومی هستند که در ایران تولید می شوند. برخی از مدل های فویل، در همین کارخانه های تولید ظروف آلومینیوم تهیه می شوند.

تولید ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

به خصوص فویل های نازک که مصارف زیادی در استفاده های شخصی دارند. ظروف آلومینیومی که در این شرکت توزیع می شوند دارای متنوع ترین مدل ها هستند و می توانند دارای ضخامت های گوناگونی باشند.

بهترین مدلی که در این حوزه عرضه می شوند تک پرسی ها هستند که در رستوران ها و کترینگ ها کاربرد بسیار زیادی دارند.

بسیاری از مکان هایی که سرو غذا بیرون بر دارند غذا های خود را در ظروف آلومینیوم بسته بندی می کنند و درب آن ها روی ظرف قرار می دهند. اما این مرکز ها برای این که بتوانند یک پک کاملا مقاوم و با اطمینان داشته باشند علاوه بر درب ظرف های آلومینیوم از فویل آلومینیوم هم روی ظرف ها استفاده می کنند.

خرید این محصولات در حجم های بالا می تواند روی قیمت تاثیر گذار باشد.

قیمت عمده رول فویل آلومینیوم آشپزخانه

قیمت عمده رول فویل آلومینیوم آشپزخانه

این شرکت به علت این که عرضه کننده اصلی این محصولات در بازار های خرید و فروش کشوری است، قیمت عمده این محصولات را به خریدار ها اعلام می کند.

برای خرید های حجم بالا بهتر است مستقیما با شرکت در ارتباط باشید و سفارش خود را کاملا مستقیم به خود شرکت بدهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *