قیمت جعبه کریستالی شیرینی بسته بندی

قیمت جعبه کریستالی شیرینی بسته بندی با طرح های فانتزی و جدید به صورت مستقیم از طریق این شرکت تولیدی به خریدارها اعلام می شود. ظروف یکبار مصرف قنادی یکی از شیک ترین و لوکس ترین ظرف های ارائه شده در این شرکت است.

ظروف کریستالی فانتزی قنادی

قیمت جعبه کریستالی شیرینی

 

ظروف یکبار مصرف لوکس دارای انواع مختلفی هستند که بخشی از آن ها را ظروف قنادی تشکیل می دهند. ظروف مختلفی به عنوان ظروف مورد نیاز برای قنادی استفاده می شوند.

برای مثال:

  • سینی کریستال یکبار مصرف شیرینی
  • سینی یکبار مصرف کیک
  • ظرف بسته بندی کیک خامه ای
  • ظروف ژله تک نفره کریستالی
  • ظروف قالب کیک
  • ظرف های مناسب تم تولدی
  • و سایر ظروف و وسایل

این محصولات دارای انواع مختلفی هستند. ظروفی لوکس که مناسب انواع مختلف بسته بندی ها، برای استفاده در قنادی ها و کارگاه های شیرینی پزی، که با قیمت های مختلفی به خریدارها در بازار های خرید و فروش داخلی عرضه می شوند.

سینی های کریستالی یکبار مصرفی نیز یکی از بهترین مدل های بسته بندی برای شیرینی ها هستند که مورد استفاده قرار می گیرند. در بسیاری از مواقع شاهد آن هستیم که شیرینی های خانگی در این ظرف ها بسته بندی می شوند.

ظروف بسته بندی درب دار کریستالی

قیمت جعبه کریستالی شیرینی

یکی از نمونه های ظروف لوکس، ظروف بسته بندی درب دار کریستالی است. این محصولات به عنوان ظروف بسته بندی شکلات و همچنین شیرینی و یا بسیاری از خوراکی ها و مواد غذایی برای خریدارها کاربرد دارند.

این ظرف ها طرح های مختلفی دارند اما بیشترین طرح و مدلی که مورد استفاده خریدارها و مصرف کننده ها قرار می گیرد، مدل های مربعی و مستطیلی هستند.

این ظروف برای بسته بندی شیرینی و شکلات مناسب تر هستند و می توان در آن ها محصولات و مواد غذایی را با نظم بیشتری قرار داد.

ظروف پلاستیکی شیرینی

قیمت جعبه کریستالی شیرینی

ظروف پلاستیکی شیرینی در مدل های جدید و طرح های متنوع در این شرکت موجود هستند که خریدارها می توانند از آن ها دیدن کنند. قیمت این محصولات بسته به مدل و کیفیت دارای تفاوت هایی با هم هستند.

ظروف پلاستیکی شیرینی به طور معمول توسط تولید کننده های این محصولات خریداری می شود و خریدارهای این حوزه محصولات را در حجم های بالا نیاز دارند.

البته ذکر این نکته هم لازم است که در برخی از مواقع خرید و فروش ها در این حوزه بیشتر می شود به خصوص زمانی که به عید نوروز نزدیک تر می شویم.

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]ظروف بسته بندی شیرینی کریستالی دارای مقاومت بسیار بالایی هستند و می توانید برای اطلاعات بیشتر با بخش فروش شرکت در ارتباط باشید.[/box]

1 در مورد “قیمت جعبه کریستالی شیرینی بسته بندی”

  1. لطفا قیمت جعبه کریستالی دو تکه سینی زیر و قاب رو در ابعاد
    30*7*2 سانتیمتر به تعداد 4000 عدد را قیمت بدهید. متشکرم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *