فروش لیوان یکبار مصرف طرح دار فوق مدرن

لیوان یکبار مصرف طرح دار می تواند با جنس و یا به عبارت بهتر مواد اولیه مختلفی تولید شود. با در نظر داشتن این مورد که امروزه در حوزه تولیدات ظروف یکبار مصرف شاهد نمونه های مختلفی از محصولات هستیم دو ویژگی مدرن بودن و منحصر به فرد بودن از مواردی است که مورد توجه بسیاری از خریدارها قرار می گیرد. این لیوان ها در برخی از موارد دارای درب هستند و می توانند محصول مناسبی برای نوشیدنی های بیرون بر کافی شاپ ها محسوب شوند.

فروش لیوان یکبار مصرف طرح دار فوق مدرن

لیوان یکبار مصرف با طراحی خاص

لیوان های یکبار مصرف از محصولاتی هستند که می توانند با نمونه های مختلفی تولید شوند. یکی از مواردی که ممکن است برخی از خریدار ها به دنبال آن باشند که لیوان دارای طراحی خاص و منحصر به فردی باشد.

در این صورت باید از مدل هایی از لیوان ها استفاده کرد که دارای جنس و مدل های متفاوت تری باشند.

لیوان یکبار مصرف با طراحی خاص

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #00C9FF 0%, #92FE9D 100%);” color=”black;” align=”right;” ]این شرکت برای اولین بار اقدام به عرضه نمونه ای از لیوان یکبار مصرف کریستالی کرده است که با درب های کاملا تخت و همچنین درب های حبابی شکل تولید می شوند.[/highlight-dash]

این لیوان ها دارای طراحی بسیار مدرن و شیک هستند که می توانند برای بسیاری از مکان ها مورد استفاده قرار بگیرند.

از همه مهم تر این که درب این لیوان ها به صورتی است که روی لیوان کیپ می شود.

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #1CB5E0 0%, #000851 100%);” color=”white;” align=”right;” ]یکی از موارد با اهمیتی که باید در این زمینه مطرح کرد این است که این لیوان ها می توانند به عنوان بسته بندی محصولات غذایی هم مورد استفاده قرار بگیرند.[/highlight-dash]

لیوان یکبار مصرف بسته بندی

یکی از درب هایی که روی این لیوان ها قرار می گیرد درب حبابی شکل است که روی آن یک سوراخ ایجاد شده است. این لیوان ها گزینه بسیار مناسبی برای نوشیدنی هایی مانند موارد زیر هستند:

  1. شیک
  2. آیس پک
  3. آب میوه
  4. معجون

بسیاری از این خوراکی ها در مکان هایی مانند کافی شاپ ها و آبمیوه فروش ها سرو می شود و این مکان ها می توانند از انواع لیوان بیرون بر یکبار مصرف استفاده های زیادی کنند.

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(to right, #f7971e, #ffd200);” color=”black;” align=”right;” ]هیچ وقت نمی توان منکر این شد که متفاوت بودن در هر کاری، یک عامل بسیار مهم در فروش بیشتر است. با استفاده از لیوان های منحصر به فرد و خاص کریستالی یکبار مصرف می توان شاهد تفاوت بسیار بیشتری بود![/highlight-dash]

فروش مستقیم لیوان یکبار مصرف طرح دار

فروش مستقیم لیوان یکبار مصرف طرح دار

لیوان یکبار مصرف طرح دار با قیمت های مختلفی به فروش می رسد. قیمت های مختلف آن ها به دلیل داشتن مدل های متنوع و همچنین سایز های مختلف است.

فروش مستقیم لیوان یکبار مصرف کریستالی مناسب برای کافی شاپ ها و آبمیوه فروشی ها و همچنین بسته بندی موادغذایی در این شرکت صورت می گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *