فروش لیوان ظروف یکبار مصرف pp

فروش لیوان ظروف یکبار مصرف pp آبخوری در اندازه های مختلف ۲۰۰ سی سی و ۳۰۰ سی سی و ۴۰۰ سی سی که اصطلاحا به آن لیوان های هویجی گفته می شود عرضه می شود. مرکز تولید کننده این لیوان ها در کشور که می تواند محصول مورد نیاز خریدارها را در حجم های بالا به خریدارها عرضه کند شرکت فرتاک است. این شرکت با در نظر گرفتن مسائلی همچون کاهش قیمت برای خریدار، آسان شدن سفارش خرید برای خریدارها و … با مشتریان خود در سراسر کشور و همچنین مشتری های صادراتی خود همکاری می کند.

فروش لیوان ظروف یکبار مصرف

انواع لیوان یکبار مصرف

لیوان های یکبار مصرف در حجم ها و انواع مختلف در ایران تولید و توزیع می شوند. خریدارهای لیوان یکبار مصرف بسته به نوع محصولی که مد نظر دارند انواع این لیوان ها را انتخاب می کنند.

این لیوان ها از پر استفاده ترین لیوان های یکبار مصرف در سطح کشور است. در برخی از مکان ها بیتشر از نوع خاصی از این لیوان ها استفاده می شود.

[highlight color=”blue”]شرکت فرتاک تولید کننده و عرضه کننده انواع این لیوان ها در کشور است.[/highlight]

فروش لیوان ظروف یکبار مصرف

فروش لیوان ظروف یکبار مصرف پلاستیکی

لیوان یکبار مصرف پلاستیکی با نام های دیگری همچون لیوان آبخوری، لیوان pp، لیوان طلقی و … شناخته می شود. هر خریدار که این لیوان ها را خرید می کند به دلیل تنوع وزن آن ها نوعی از آن را انتخاب می کند.

لیوان های آبخوری عموما ۱۸۰ سی سی هستند که برخی هم از مدل ۲۰۰ سی سی از آن ها نام می برند. لیوان های پلاستیکی از پر استفاده ترین لیوان های یکبار مصرف محسوب می شود. این لیوان ها در بسته هایی که دارای ۵۰۰ عدد لیوان هستند تولید می شوند.

در کنار لیوان های طلقی آبخوری، لیوان های هویجی هم تولید می شود. برخی از لیوان های هویجی دارای درب هستند. این لیوان ها در بالای درب خود امکان گذاشتن نی را هم دارند. به عبارتی لیوان های بیرون بر هستند.

فروش لیوان ظروف یکبار مصرف

عرضه انواع لوازم یکبار مصرف

لوازم یکبار مصرفی انواع مختلفی دارند. این انواع در مرکز های تولید و عرضه کننده عمده این حوزه از محصولات، ارائه می شوند.

فروش لیوان ظروف یکبار مصرف

مراکز معتبر تولید و فروش انواع ظروف یکبار مصرف

فرتاک به عنوان یک مرکز معتبر و مجهز تولید کننده ظروف یکبار مصرف در تهران سعی کرده تا با عرضه کیفیت مطلوب محصولات، برند خود را در کشور مطرح کرده است.

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]تلاش مدیران و کارکنان فعال در فرتاک این است که نهایت رضایت مشتریان خود را چه در حوزه کیفیت محصولات و چه در حوزه ارائه خدمات به مشتری به دست آورد.[/box]

رضایت شما آرزوی همیشگی ما بوده است.

فروش لیوان ظروف یکبار مصرف

شرکت صادر کننده لیوان یکبار مصرف پ پ

فرتاک در کنار عرضه داخلی محصولات، در بخش صادرات انواع تولیدات خود به سایر کشورها نیز فعالیت می کند. پیشرفت های روز افزون در حوزه خرید و فروش ها سبب شده تا صادرات و یا حتی ارسال داخلی تولیدات کارخانه ها بسیار ساده تر از گذشته انجام شود.

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]به راحتی می توانید در هر ساعت از شبانه روز با شماره همراه مدیریت فروش تماس بگیرید و سفارش خرید خود را ثبت کنید.[/box]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *