فروش ظروف یکبار مصرف گرد درب دار شفاف

ظروف یکبار مصرف کریستالی در مدل های گرد و مربعی که مناسب برای بسته بندی محصولات مختلفی است در این شرکت تولید می شود. ظروف یکبار مصرف گرد درب دار شفاف از نمونه های بسیار مناسب جهت بسته بندی مواد غذایی است که با قیمت های مختلفی به فروش می رسد. این محصولات می توانند در مدل ها و اندازه های مختلف باشند که در اینجا برخی از آنها را معرفی میکنیم.

فروش ظروف یکبار مصرف گرد درب دار شفاف

ظروف یکبار مصرف گرد کریستالی بسته بندی

ظروف بسته بندی کریستالی از بهترین محصولاتی است که در ایران به عنوان ظرف بسته بندی مواد غذایی استفاده می شود. این محصولات به شکل ها و طرح های مختلفی تولید می شوند که می توانند دارای سایزبندی های متفاوتی هم داشته باشند.

ظروف یکبار مصرف گرد یکی از این نمونه ها هستند که در این شرکت در یک طرح کاملا جدید تولید می شوند. این ظرف ها دو ویژگی بسیار مهم دارند:

  1. درب کاملا فیکس دارند
  2. سایز بندی کوچک تا بزرگ دارند

ظروف یکبار مصرف گرد کریستالی بسته بندی

درب ظرف در محصولاتی که به عنوان بسته بندی استفاده می شوند یک پارامتر بسیار مهم است. بسیاری از خریدار ها و مصرف کننده ها همیشه به دنبال ظرفی هستند که درب مقاوم و فیکس داشته باشد.

بسیاری از افرادی که مصرف کننده ظروف یکبار مصرف کریستالی هستند مشاهده کرده اند که این محصولات به طور معمول درب کاملا فیکس ندارند و ممکن است نیاز به چسب و برچسب ها و … باشد.

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #1CB5E0 0%, #000851 100%);” color=”white;” align=”right;” ]اما این مجموعه برای اولین بار در ایران اقدام به تولید محصولاتی کرده است که درب کاملا مقاوم و از همه مهم تر کاملا فیکس دارند.[/highlight-dash]

فروش ظروف بسته بندی درب دار شفاف

مهم ترین شاخصه ای که ظروف کریستالی با آن شناخته می شود شفاف بودن آن ها است. به همین دلیل است که بسیاری از خریدار ها از آن ها بهره می گیرند چرا که از این طریق می توان محصول خوراکی بسته بندی را کاملا به طور واضح به مشتری ها نشان داد.

فروش ظروف بسته بندی درب دار شفاف

فروش این محصولات در این شرکت به صورت مستقیم از درب کارخانه صورت می گیرد. این ظرف ها به شکلی هستند که سایز ها و مدل های متنوع دارند.

برای مشاهده نمونه های بیشتر این ظروف به همراه سایز و اندازه های آن ها روی اینجا کلیک کنید.

قیمت این ظرف ها بر حسب پارامتر های مختلفی مشخص می شود که یکی از مهم ترین پارامتر ها نوع و اندازه ظرف است.

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(to right, #f7971e, #ffd200);” color=”black;” align=”center;” ]ما در این مجموعه تلاش خود را کرده ایم که محصولات با متریال اولیه عالی را با بهترین قیمت به خریدار ها عرضه کنیم.[/highlight-dash]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *