فروش ظروف یکبار مصرف کاغذی عمده از درب کارخانه

فروش ظروف یکبار مصرف کاغذی عمده از درب کارخانه با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب به همراه ارسال به سراسر کشور را از بازرگانی فرتاک بخواهید.

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]شرکت های تولیدی ظروف یکبار مصرف کاغذی برای جلب رضایت مشتریان خود محصولات خود را از نظر کیفی در حالت بسیار مطلوب و مناسبی تولید میکنند. همچنین این محصولات از مواد اولیه درجه یک ساخته میشوند.[/box]

فروش ظروف یکبار مصرف کاغذی

تولید بهترین ظروف یکبار مصرف کاغذی

در ساخت ظروف یکبار مصرف کاغذی مواد اولیه بکار میرود تا هم مقاومت این ظروف را در برابر گرما و مایعات افزایش دهد و هم رضایت مشتریان را جلب کند.

مواد اولیه بکار برده شده در این محصول کاغذ و مقوا است که این خود به تنهایی میتواند قابلیت ها و مزیت های زیادی را برای تولیدات این محصول به ارمغان بیاورد و تاثیر بسزایی در انتخاب مشتریان برای این محصول را داشته باشد.

فروش ظروف یکبار مصرف کاغذی

انواع ظروف یکبار مصرف کاغذی و مزایا

ظروف یکبار مصرف کاغذی نیز مانند سایر ظروف یکبار مصرف شامل انواع مختلفی هستند. ولی در میان تمام این انواع دو مدل از آن کاربرد بیشتر و در نتیجه خریداران بیشتری را دارد:

  • پیش دستی کاغذی
  • لیوان کاغذی

همانطور که در بالا به آن اشاره شد این ظروف بخاطر مواد اولیه کاغذ و مقوا به کار برده شده در آن دارای مزایا و قابلیت های زیادی هستند از جمله:

  • قابلیت چاپ تبلیغات و لگو و بنر شرکت های مختلف
  • کیفیت مناسب تر نسبت به ظروف پلاستیکی
  • مقاومت بیشتر در مقابل حرارت و مایعات داغ
  • طراحی های زیبا و استفاده از آنها برای تم تولد

فروش ظروف یکبار مصرف کاغذی

فروش ظروف یکبار مصرف کاغذی عمده

فروش ظروف یکبار مصرف کاغذی به صورت عمده برای شما در بازرگانی فرتاک پلاست آماده است.

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]خریداران عمده در تمام نقاط کشور میتوانند برای سفارشات محصول خود با مدیریت فروش مرکز فرتاک در تماس باشند و سفارش خود را در هر جای کشور که هستند به انجام برسانند.[/box]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *