فروش ظروف یکبار مصرف مجلسی لوکس

ظروف یکبار مصرف مجلسی لوکس شیک و فانتزی، یک محصول جدید و منحصر به فرد در حوزه ظروف یکبار مصرف به حساب می آید که اخیرا در بازار های داخلی و خارجی طرفدارهای بسیار زیادی را پیدا کرده است. ظروف یکبار مصرف لوکس با بدنه کریستالی با طرح ها و قیمت های گوناگونی در بازار یافت می شود.

ظروف یکبار مصرف مجلسی فانتزی

ظروف یکبار مصرف مجلسی

ظروف یکبار مصرف فانتزی از شیک ترین و متنوع ترین محصولات یکبار مصی تولید ایرا هستند که توسط تولیدی های متعددی در ایران عرضه می شوند. کیفیت برخی از این ظروف به حدی است که در برخی از موارد شاهد ارسال های صادراتی آن هم هستیم.

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]طراحی فانتزی و شیک در این ظروف باعث بیشتر شدن تعداد مشتری ها و مصرف کننده ها می شود. جنس کریستالی این ظروف از مواد اولیه با کیفیت مناسب تهیه و تولید می شود.[/box]

ظروف یکبار مصرف دسری و جام

یکی از متنوع ترین و جالب ترین ظروف یکبار مصرف کریستالی لوکسی که در بازار دیده می شود، ظروف دسری و جام هستند. این ظروف در طرح های گوناگون با قیمت های مختلف موجودند که بر حسب سلیقه هر مشتری می توان نمونه های مختلفی از این ظروف را خریداری نمود.

ظروف دسری و جام یکی از نمونه های پر طرفدار در ظروف یکبار مصرفی هستند. بهترین ظروف دسری پایه دار برای میهمانی ها و مجالس در ایران با قیمت های ختلفی خرید و فروش می شوند.

این ظروف در رنگبندی های مختلف شفاف و شیشه ای رنگی و بلک لایت به بازار عرضه می شوند.

ظروف بسته بندی کریستالی شفاف و رنگی

ظروف یکبار مصرف مجلسی

ظروف بسته بندی شفاف دارای در های بسیار مقاوم بر روی خود ظرف می باشند و این ظروف هم از نظر رنگبندی دارای تفاوت های بسیار زیادی می باشند.

ظروف بسته بندی فرتاک در تنوع بالا از نظر مدل و حجم و اندازه می توانند نیاز بسیاری از مشتری ها را در این زمینه برطرف نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *