فروش ظروف یکبار مصرف بسته بندی درب دار

در ایران نمونه های مختلفی از ظروف بسته بندی تولید می شود که هر کدام دارای مزیت و ویژگی های منحصر به فرد خودشان هستند. ظروف یکبار مصرف بسته بندی درب دار تنها در یک مدل نیستند و محصولات متنوعی را شامل می شوند.

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]این شرکت ارائه دهنده انواع ظروف بسته بندی درب دار در ایران است برای نمونه برخی از مدل ظروف را در زیر قرار داده ایم.

  • چنانچه ظرف خاصی مد نظر شما است با کارشناسان مجموعه ارتباط بگیرید.[/box]

انواع ظروف یکبار مصرف بسته بندی

فروش ظروف یکبار مصرف بسته بندی

در بخش های قبلی اشاره کردیم که ظروف یکبار مصرف بسته بندی انواع مختلفی دارند و می توانند در مکان های مختلف مورد استفاده قرار بگیرند. برای مثال:

تنوع ظروف بسته بندی به حدی زیاد است که نمی توان آن ها در چند مورد نام برد.

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]برای دریافت نمونه های بیشتر محصولات و ظروف بسته بندی، مشاورین این شرکت ۲۴ ساعته پاسخگوی مشتریان هستند.[/box]

ظروف یکبار مصرف مشکی

فروش ظروف یکبار مصرف بسته بندی

ظروف یکبار مصرف چندخانه مشکی یکی دیگر از نمونه های محصولاتی است که در این شرکت به خریدارها عرضه می شود. ظروف یکبار مصرف چند قسمتی از بهترین محصولات تولید شده در ایران هستند که از نظر ظاهری طراحی بسیار شیکی دارند.

ظروف بسته بندی مشکی یک محصول بسیار با کیفیت است که خریدارهای خاص خود را دارد. این محصولات با داشتن تنوع زیاد و مدل های گوناگون می توانند نیاز بیشتر مصرف کننده ها را برطرف نمایند.

از طرفی این ظروف دارای درب های بسیار شفاف و همچنین مقاومی هستند که روی ظرف به صورت کامل فیکس می شوند و می توان به راحتی محصول مورد نظر را در آن بسته بندی نمود.

ظروف یکبار مصرف لانچ باکس

فروش ظروف یکبار مصرف بسته بندی

یک نمونه دیگر از ظروف بسته بندی، ظروف یکبار مصرف لانچ باکس است که درب این محصول جدا از ظرف نیست و کاملا متصل به ظرف می باشد.

این ظرف ها به طور کامل شفاف هستند و در چندین سایز مختلف تولید می شوند. البته موردی که در این قسمت باید در مورد آن ها توضیح بدهیم این است این ظروف چندین مدل مختلف دارند:

  • ظروف یکبار مصرف فوکری
  • ظروف یکبار مصرف دلی
  • ظروف لانچ باکس
  • باکس های ۵ قفلی

هر یک از این نمونه ها دارای ویژگی های خاصی هستند و سایزبندی های متنوعی هم دارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *