فروش ظروف بسته بندی ماهی میگو

فروش مستقیم ظروف بسته بندی ماهی و میگو در این شرکت با جدید ترین طرح های تولید شده انجام می شود. این ظروف کاملا بهداشتی هستند و می توانند به طور کامل بسته بندی شوند. از بهترین مزیت هایی که می توان برای آن ها مثال زد درب دار بودن آن ها است که شاید در کمتر محصولی دیده شده باشد.

ظروف بسته بندی ماهی درب دار

ظروف بسته بندی ماهی

شاید بسیاری از افرادی که در زمینه بسته بندی ماهی فعالیت می کنند شاهد این موضوع باشند که این محصولات باید در ظروف کاملا بهداشتی بسته بندی شوند.

ماهی و میگو و سایر مواد پروتئینی محصولاتی هستند که مستقیما با سلامت افراد سرو کار دارد. به همین دلیل است که بسیاری از تولید کننده های این حوزه سعی می کنند نه تنها از نظر بهداشتی بلکه از نظر بسته بندی و شیک بودن نوع بسته بندی هم به ظرف، اهمیت بدهند.

این شرکت برای اولین بار اقدام به تولید و فروش یکسری از جدید ترین ظروف بسته بندی نموده است که می توانند از طریق داشتن درب ظرف و محتویات آن را به طور کامل بسته بندی کنند.

اگر صادر کننده ماهی های بسته بندی شده هستید قطعا می دانید که در فروش های صادراتی یکی از مهم ترین فاکتور ها برای خریدار ها نوع بسته بندی است!

در بسیاری از مواقع شاهد هستیم که مواد گوشتی و پروتئینی از طریق سلفون کشی بسته بندی می شوند. اما این ظروف با داشتن درب هایی شفاف و از جنس پت { PET } می توانند انواع مختلف محصولات غذایی را به شکل بسیار بهتری بسته بندی کنند.

مشخصات: این ظروف دارای طول ۳۶/۵ سانت است و عرض این ظرف ۱۹ سانت می باشد. از طرف دیگر ارتفاع آن هم ۳/۵ سانتی است. درب این ظرف کمی برجسته است و می تواند ماهی را بسته بندی کند.

مدل های مختلف ظروف بسته بندی پروتئینی

ظروف بسته بندی ماهی

مدل های مختلف دیگری هم هستند که در زمینه ظروف بسته بندی پروتئینی در این شرکت عرضه می شوند. این ظروف دارای کیفیت مناسبی هستند و در صورتی که خریدار ها و مصرف کننده ها مایل باشند آن ها را سلفون کشی کنند می توانند از این ظروف خریداری کنند.

نه تنها می توان از این ظروف برای بسته بندی ماهی استفاده نمود، بلکه می توان بسیاری از مواد پروتیئنی دیگر مانند گوشت، گوشت چرخ کرده، مرغ، پاچین و … را از طریق این ظرف ها به بازار های فروش عرضه کرد.

فروش ظروف بسته بندی ماهی میگو با قیمت اصلی

ظروف بسته بندی ماهی

در خرید ظروف بسته بندی ماهی میگو در حجم های عمده، یکی از مهم ترین فاکتور ها قیمت است. یکی از مزیت های این شرکت این است که می توان این محصولات را با قیمت اصلی دریافت نمود.

برای خرید این ظروف می توانید از راه های مختلفی با ما در تماس باشید. یکی از مهم ترین راه های ارتباطی ما با مشتریان بخش پاسخگویی ۲۴ ساعته است که می توانید از این طریق ارتباط بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *