فروش انواع ظروف یکبار مصرف کاغذی تولد

ظروف یکبار مصرف این روزها جای خوبی در زندگی های بشر باز کرده اند و بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. ظروف یکبار مصرف برای افراد شاغلی که تایم زیادی برای شست و شو ندارند مناسب است. هم چنین برای مسافرت و مهمانی ها نیز مناسب اند. برای مهمانی های بزرگ می توان از ظروف یکبار مصرف کاغذی که طرح و رنگ شیکی دارند استفاده کرد. برای مراسم تولد نیز ظروف یکبار مصرف کاغذی با طرح ها و رنگ های متفاوتی تولید می شوند. شرکت ۲۰PLAST مرکز فروش انواع ظروف یکبار مصرف کاغذی تولد در بستر اینترنت می باشد.

فروش انواع ظروف یکبار مصرف کاغذی تولد

مشخصات فنی ظروف یکبار مصرف کاغذی

مشخصات فنی ظروف یکبار مصرف کاغذی ظروف یکبار مصرف کاغذی به دلیل استفاده ی زیادی که دارند، تولید بالایی هم دارند. این ظروف در طرح های مختلف مربعی، مستطیلی و دایره ای در بازار وجود دارند. چاپ های مختلفی بر روی این ظروف قرار می گیرد و در طرح و شکل های مختلف به وجود می آیند. جنس این ظروف محکم بوده و برای سرو انواع میوه و کیک تولد مناسب خواهند بود.

هم چنین لازم به ذکر است که این ظروف به صورت بشقاب پیشدستی و لیوان و ظرف های پاپ کورن وجود دارند. و همگی از کیفیت بالایی برخوردارند و از کاغذ مقاوم ساخته شده اند. این ظرف ها از ضخامت خوبی برخوردار هستند. لیوان های کاغذی برای سرو نوشیدنی های داغ مانند چای و قهوه مناسب است و هم چنین این لیوان ها به صورت دسته دار نیز تولید شده اند که برای سرو راحت تر باشند.

ظروف یکبار مصرف کاغذی در سایز های مختلفی وجود دارند. بشقاب ها در چند سایز تولید می شوند که سایز کوچک به عنوان پیش دستی و سایز بزرگ برای سرو غذا کاربرد دارد و همگی در برابر حرارت مقاومت بالایی از خود نشان می دهند. هم چنین این ظروف برای رستوران ها و فست فود ها در این شرایط کرونایی بهترین گزینه برای سرو غذا خواهد بود.

فروشندگان بهترین ظروف یکبار مصرف کاغذی تولد

فروشندگان بهترین ظروف یکبار مصرف کاغذی تولد ۲۰PLAST یکی از فروشندگان بهترین ظروف یکبار مصرف کاغذی تولد است. این مجموعه در فضای اینترنت اقدام به فروش ظروف یکبار مصرف زعفران کرده است و تمامی محصولات خود را با بهترین کیفیت عرضه می کند. پخش ظروف یکبار مصرف در کل کشور توسط مجموعه ۲۰PLAST انجام خواهد گرفت. پس از ثبت سفارش ۲۰PLAST اقدام به ارسال کرده و شما می توانید محصول سفارشی خود را در محل مورد نظر تحویل بگیرید. هم چنین تمامی ظروف یکبار مصرف کریستالی و گیاهی در این مجموعه وجود دارد که شما می توانید آن را سفارش دهید. ارسال فوری برای خریداران تناژ بالا با قیمت مناسب تری صورت خواهد گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *