ظروف یکبار مصرف لاکچری درب دار

می توان بیان کرد که در تولید انواع ظروف یکبار مصرف مهم ترین موضوع کیفیت، قیمت و طراحی ظاهری شکیل است که خریدار ها در بسیاری از مواقع به آن نیاز دارند. این شرکت یکی از عرضه کننده های انواع ظروف یکبار مصرف لاکچری درب دار در بازار های داخلی و صادراتی است و نمونه های متنوعی از این محصولات را ارائه می کند.

ظروف یکبار مصرف شیک جدید

ظروف یکبار مصرف لاکچری

به طور قطعی می توان گفت که ظروف یکبار مصرف یکی از مهم ترین محصولات مورد استفاده در ایران و جهان هستند که به دلیل کاربردی بودن می توانند در تنوع بسیار زیادی عرضه شوند.

یکی از پارامتر های اساسی و مهمی که هر مدل از این محصولات باید داشته باشند این است که ظاهری کاربردی و شکیل را به خود اختصاص بدهند.

ظروف یکبار مصرف جدید عرضه شده در این شرکت دارای ظاهری بسیار شکیل و زیبا هستند که می توانند با استفاده از یک درب به طور کامل بسته بندی شوند.

این محصولاات مناسب مکان های مختلفی مانند میهمانی ها، مراسم ها، بسته بندی های مواد غذایی و … هستند که می توانند با قیمت های مختلفی خرید و فروش شوند.

ویژگی های ظروف یکبار مصرف لاکچری

ظروف یکبار مصرف لاکچری

ظروف یکبار مصرف چندخانه این شرکت که به نوعی به عنوان ظروف یکبار مصرف لاکچری هم خوانده می شوند ویژگی های منحصر به فرد جذابی را به خود اختصاص داده اند.

از نمونه ویژگی های این محصولات می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مقاومت عالی
  • استحکام کم نظیر
  • ظاهری شیک و فوق العاده
  • مایکروویوی بودن
  • دارای درب های شفاف
  • و …

این ویژگی ها سبب می شود که مصرف کننده های بسیار زیادی برای استفاده های مختلف از این محصولات خریداری نمایند. برای دریافت کاتالوگ محصولات می توانید به بخش مشاوره و فروش مراجعه کنید.

قیمت کارتنی ظروف یکبار مصرف چندخانه

ظروف یکبار مصرف لاکچری

این شرکت عرضه کننده عمده ظروف یکبار مصرف چند خانه است. این محصولات بسته به این که کدام کد را به خود اختصاص داده اند دارای تعداد مختلفی در کارتن هستند.

بخش فروش این شرکت خریدار ها را در این زمینه راهنمایی می کند و همچنین سوال های شما را در رابطه با محصولات به شکل روزانه پاسخگو است.

قیمت این محصولات به شکل عمده اعلام می شود. سفارشات خریدار ها به شکل روزانه به تمام نقاط کشور ارسال می شود.

خریدار ها می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با نمونه های دیگر محصولات، نوع بسته بندی، قیمت و … با ما تماس بگیرند.

5 در مورد “ظروف یکبار مصرف لاکچری درب دار”

  1. دیباور محمد حسین

    با سلام
    من دنبال ظروف شبیه ظروف پنیر خامه ای حدود ۱۰۰گرمی جهت بسته بندی ژلاتین هستم اولا نمونه های موجودرابایدازنزدیک ببینم دوما برای سرپوش آنها از سلفون میخواهم استفاده کنم که ازشماراهنمایی میخوام درآخر میخواهم بپرسم میشود مهر برجسته برای آرم تجاری درست کنم که باحرارت ظرف رانشاندارکرد؟ تشکرمیکنم مرا راهنمایی فرماید .اگرفروشگاهی درتبریز دارید آدرس بدهید

    1. سلام وقت بخیر
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و اطلاع بیشتر محصول از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  2. منیژه سبزی

    سلام و عرض ادب
    من پک کد 603 را به تعداد 10 عدد نیاز دارم منتهی پک خالی امکانش هس ؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *