ظروف یکبار مصرف فوم همبرگر | شرکت فرتاک

شرکت فرتاک عرضه کننده انواع ظروف یکبار مصرف، از جمله ظروف یکبار مصرف فوم همبرگر در کشور است. خرید عمده انواع ظروف یکبار مصرف غذا فومی از این شرکت بسیار ساده است! شما می توانید به راحتی از طریق راه های ارتباطی به صورت غیر حضوری سفارش خرید خود را ثبت کنید و در کمترین زمان در شهر مورد نظر تحویل بگیرید.

ظروف یکبار مصرف فوم همبرگر

انواع ظروف یکبار مصرف پلاستیکی

ظروف یکبار مصرف پلاستیکی از ابتدایی ترین انواع ظروف یکبار مصرف در کشور بوده است. قبل از به وجود آمدن انواع محصولاتی مانند ظروف یکبار مصرف آلومینیوم و ظروف گیاهی یکبار مصرف استفاده از این ظروف بسیار متداول بود.

امروزه هم این ظروف در انواع و طرح های مختلفی تولید می شوند تا بیش از پیش در تامین نیاز مصرف کننده ها تلاش کرده باشند. یکی از مدلهای ظروف یکبار مصرف پلاستیکی، ظروف فومی هستند که با داشتن درب روی خود ظرف می توانند برای ظروف بیرون بر استفاده شوند.

ظروف یکبار مصرف فوم همبرگر

 

ظروف یکبار مصرف فومی

ظروف فومی تولید شده و عرضه شده در بازار دارای انواع متعددی هستند. قیمت های آن ها نیز بر اساس همین تنوع دارای تفاوت هایی است.

ظروف فوم بیشتر در موارد زیر در بازار عرضه می شوند:

ظروف فومی تک پرسی و دو پرسی را در خیلی از مرکز ها و رستوران ها دیده اید. دلیل استفاده زیاد از این ظروف کیفیت و از طرفی قیمت مناسب آن است.

قیمت مناسب برای خریدارانی که سفارش های عمده دارند بسیار حائز اهمیت است.

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]به این دسته از خریدارها در کشور پیشنهاد می کنیم تا خرید عمده را از مرکز های فروش مستقیم تهیه کنند تا از نظر قیمت مطمئن باشند. [/box]

[toggle title=”معرفی مرکز فروش مستقیم” state=”open”]شرکت فرتاک، یکی از مرکز های تخصصی فروش مستقیم و عرضه کننده های عمده انواع ظروف فومی یکبار مصرف در ایران است که در هر کجای ایران که هستید می توانید خرید خود را از این طریق انجام دهید. [/toggle]

ظروف یکبار مصرف فوم همبرگر

ظروف یکبار مصرف فوم همبرگر

ظروف یکبار مصرف فوم همبرگر یکی از جالب ترین ظروف یکبار مصرفی است. مرکز ها و رستوران ها و فست فود هایی که این ساندویچ ها را برای بیرون از مکان پخت و پز می فرستند از این ظروف استفاده بیشتری دارند.

این ظروف تا حدودی نسبت به ظرف تک پرسی فومی دارای ابعاد کوچک تری است و برای استفاده های مختلف به کار می آید.

در زیر تصویر ظرف فوم همبرگری را مشاهده می کنید.

ظروف یکبار مصرف فوم همبرگر

سفارش خرید عمده انواع ظروف فومی غذا

سفارش خرید عمده انواع ظروف فومی را از طریق مرکز خرید و فروش شرکت باید انجام دهید. به این منظور راه های ارتباطی در زیر نوشته شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *