ظروف یکبار مصرف جدید لوکس

ظروف یکبار مصرف جدید لوکس و چند خانه مناسب دسر و بسته بندی و همچنین ظروف یکبار مصرف غذا از نمونه های تازه ترین مدل های تولید شده در شرکت فرتاک است که اصطلاحا برخی به آن ها ظروف یکبار مصرف مجلسی هم می گویند. این ظروف در طرح های متنوع و بسیار شیک و منحصر به فرد هستند. برای دیدن نمونه های بیشتر ادامه مطلب را در زیر بخوانید.

ظروف یکبار مصرف جدید

ظروف یکبار مصرف چند خانه در دار

ظروف یکبار مصرف چند قسمتی در دار یکی از جدیدترین نمونه هایی است که از شرکت فرتاک به خریدارها معرفی می شود.

این ظروف مناسب سرو غذا و حتی بسته بندی خشکبار و … است. با توجه به جدید بودن این ظروف می توان گفت یکی از منحصر به فرد ترین مدل ظرف ها محسوب می شود.

این ظروف در مدل های تکخانه و یا تک پرسی موجود هستند تا مدل های دو خانه و چند خانه و حتی هفت خانه. از طرفی مدل طراحی هر کدام از این خانه ها در ظرف متفاوت است.

ظروف یکبار مصرف جدید

 

ظروف یکبار مصرف جدید لوکس کریستالی

ظروف یکبار مصرف لوکس کریستالی نیز یکی از نمونه های جدید تولید شده در شرکت فرتاک است که خریدارهای خاص خود را دارد. این ظروف نیز مناسب ظروف دسری و حتی ظروف بسته بندی کریستالی است که هر خریدار می تواند بر حسب مدل مد نظر خود آن ها را انتخاب کند.

ظروف یکبار مصرف دسری تولید شده در این شرکت مناسب مجالس و … است. از طرفی در سایزها و اندازه های گوناگون به خریدارها عرضه می شود.

[toggle title=”راهنما مشاهده محصولات” state=”open”]برای اطلاعات بیشتر از نمونه های این ظرف ها و دیدن عکس این ظروف می توانید روی اینجا کلیک کنید.[/toggle]

ظروف یکبار مصرف جدید

ظروف یکبار مصرف بسته بندی

تمامی ظروف لوکس و چندخانه عرضه شده در این شرکت به عنوان ظروف بسته بندی هم عرضه می شوند. چرا که دربدار هستند و این درب ها روی خود ظرف کاملا فیکس می شود.

ظروف یکبار مصرف بسته بندی مناسب:

  • بستنی
  • غذا
  • خشکبار
  • فست فود
  • میوه خشک
  • فینگرفود
  • و …

ظروف یکبار مصرف بسته بندی عرضه شده در این شرکت یک محصول با کیفیت و منحصر به فرد است که خریداران می توانند این محصولات را در طراحی های مختلف مشاهده کنند.

ظروف یکبار مصرف جدید

خرید مستقیم با قیمت اصلی ظروف یکبار مصرف

برای افرادی که خریدهای با حجم بالا دارند، خرید مستقیم به قیمت تولیدی می تواند یک انتخاب عالی باشد.

چرا که در این صورت می توانند خریدی با کیفیت مناسب و قیمت اصلی را دریافت کنند.

در همین راستا شرکت فرتاک عرضه مستقیم محصولات خود را در کشور انجام می دهد و خریدارها می توانند به راحتی خرید خود را انجام دهند. همچنین این محصولات به سراسر کشور ارسال می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *