ظروف بیرون بر کافی شاپ و فست فود

کافی شاپ ها و فست فود ها مکان هایی هستند که استفاده بسیار زیادی از ظروف یکبار مصرف دارند. ظروف بیرون بر کافی شاپ و رستوران مواردی هستند که با مدل ها و کیفیت های متنوعی وارد بازار های خرید و فروش کشور می شوند.

این شرکت برای اولین بار از مدل های جدیدی از ظرف های یکبار مصرف رونمایی می کند که خاص ترین و منحصر به فرد ترین طراحی ها را دارند و برای افرادی که به دنبال خاص بودن هستند بسیار مناسب می باشند.

ظروف بیرون بر کافی شاپ و فست فود

لیوان بیرون بر آبمیوه و شیک

نوشیدنی هایی مانند شیک و آبمیوه و سایر نوشیدنی هایی که در کافی شاپ ها تهیه می شوند محصولاتی هستند که باید برای بیرون بر آن ها هم چاره ای اندیشید.

مدل های مختلفی از لیوان ها برای این دسته از محصولات مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از آن ها لیوان ها پلاستیکی هستند.

لیوان بیرون بر آبمیوه و شیک

یکی از معایبی که این لیوان ها دارند این است که نازک هستند و مقاومت خیلی بالایی ندارند. گاها ممکن است در برخی از موارد درب آن ها کاملا آب بندی نشود.

در این راستا قصد داریم لیوان جدید و فوق العاده ای را به شما معرفی کنیم که دارای طراحی کاملا جدید با دو مدل درب است.

این لیوان در سه سایز ۳۵۰ و ۴۵۰ و ۵۵۰ سی سی تولید می شود. از طرفی دو مدل درب هم دارد که می تواند کاملا روی لیوان قرار بگیرد و آن را آب بندی کند.

لیوان بیرون بر آبمیوه و شیک

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #1CB5E0 0%, #000851 100%);” color=”white;” align=”right;” ]یکی از درب های لیوان یکبار مصرف یاسا، به صورت حبابی و مارپیچی شکل است که روی آن ها سوراخ می خورد. درب دیگر آن ها به صورت تخت است و این مدل درب سوراخ دار نیست و سطح روی آن صاف است.[/highlight-dash]

فروش ظروف بیرون بر فست فود

ظروف دیگری هم هست که برای بیرون بر فست فود مورد استفاده قرار می گیرد. این ظرف ها به شکلی هستند که می توانند مدل های مختلفی از غذاهای فست فودی را در خود جای دهند.

فروش ظروف بیرون بر فست فود

این ظروف در مدل های تک خانه و چند خانه عرضه می شوند. مهم ترین مزیت آن ها این است که بدنه ظرف قابلیت قرار داده شدن در مایکروویو را دارد.

تنوع در سایز ها و مدل های ظروف یکبار مصرف مشکی چندخانه سبب می شود که خریدارها بتوانند به راحتی محصول مورد نیاز خود را انتخاب خرید کنید.

فروش ظروف بیرون بر فست فود

درب شفاف این ظرف ها نیز سبب می شود که هم محتویات درون ظرف کاملا مشخص باشد و همچنین روی ظرف کاملا کیپ میشود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *