ظرف یکبار مصرف چند قسمتی عمده

ظرف یکبار مصرف چند قسمتی دارای درب در رنگ های مختلف مشکی و … در این شرکت تولید می شود. این محصولات با داشتن قابلیت قرار داده شدن در مایکروویو دغدغه افرادی را که همیشه به دنبال یک ظرف با کیفیت هستند تا در مقابل حرارت زیاد به غذا ضربه زیادی وارد نکنند را برطرف نموده است.

مدلهای مختلف ظرف یکبار مصرف چند قسمتی

ظرف یکبار مصرف چند قسمتی

یک مزیت بسیار عالی که می توان برای ظروف یکبار مصرف چندخانه از آن نام برد این است که این ظروف دارای تنوع بسیار زیادی هستند. این ظروف با زیبایی و طراحی های منحصر به فردی که دارند دقیقا مناسب افرادی است که به دنبال یک ظرف لاکچری و خاص می گردند.

با توجه به این موضوع که در ایران بیشتر ظروف دارای شکل های تکرای هستند وجود ظرف های چندخانه مشکی می تواند کمک بسیار زیادی به متقاضی های این محصول کند.

نمونه های مختلف آن مانند:

  • ظروف تک خانه یا تک پرسی
  • ظروف دو خانه
  • ظروف سه خانه
  • ظروف چهار خانه
  • ظروف ۵ خانه
  • ظروف ۶ خانه
  • ظروف ۷ خانه

برخی از این ظرف ها نه تنها برای سرو و بسته بندی غذا بیرون بر، بلکه برای بسته بندی خشکبار و… هم قابل استفاده هستند.

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]برای دیدن نمونه های بیشتر می توانید از راه های ارتباطی ما استفاده کنید و با کارشناس ها ارتباط بگیرید.[/box]

درب ظروف یکبار مصرف چندخانه

ظرف یکبار مصرف چند قسمتی

ظروف چند قسمتی مایکروویوی این شرکت، دارای درب هایی کاملا فیکس هستند که خریدارها می توانند از آن ها بهره ببرند. تولید ظروف یکبار مصرف در دار به دلیل کارایی و کاربرد زیادی که دارد و از طرفی از سوی مشتری ها درخواست زیادی می شود، بیشتر مورد توجه تولید کننده ها قرار گرفته است.

تولید ظروف چندخانه درب دار مایکروویوی توسط کارخانه های محدودی انجام می شود و به میزان بسیار کمی در بازار دیده می شود.

همیشه در تولید هر محصولی کارشناس ها و سازمان های زیادی هستند که برای تایید و دادن علامت استاندارد از این مجموعه ها دیدن می کنند. این ظروف نیز توسط بسیاری تست شده و کیفیت آن ها برای خریدارها و مصرف کننده هایی که از قبل از آن استفاده کرده اند کاملا ملموس است.

اندازه های ظروف چند قسمتی

ظرف یکبار مصرف چند قسمتی

ظروف یکبار مصرف چند قسمتی دارای ابعاد و اندازه های مختلفی هستند. هر یک از این محصولات بر حسب مدل خود دارای اندازه های گوناگونی هستند.

تولید انواع این ظروف کاملا در ایران انجام می شود و بسیاری از کشورهای دیگر خواهان این محصول از بازار ایران هستند. استفاده از این ظروف مزیت های زیادی دارد که خریدارها می توانند کاملا از آن ها بهره ببرند.

[highlight color=”yellow”]راه های ارتباطی با کارشناسان شرکت را می توانید در زیر مشاهده کنید.[/highlight]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *