شرکت ظروف یکبار مصرف صادراتی

ظروف یکبار مصرف صادراتی از طریق شرکت هایی به خریداران خارج از کشور ارائه می شود که به طور کلی این شرکت ها اختصاصا روی صادرات انواع ظروف یکبار مصرف به دیگر کشورها فعالیت می کنند. شرکت فرتاک یکی از شرکت های فروش انواع ظروف یکبار مصرف در بازار است که خریداران چه در داخل و چه در خارج از کشور از طریق این مرکز محصول خود را تامین می کنند.

ظروف یکبار مصرف صادراتی

وضعیت صادرات ظروف یکبار مصرف در ایران

ظروف یکبار مصرف یکی از محصولات پر کاربرد در تمام کشور های جهان می باشد. این محصولات در کیفیت ها و انواع مختلف تولید و توزیع می شود. ایران نیز یکی از تولید کننده های این محصول در جهان است که به دلیل مرغوبیت محصول تولید شده خود، محصولات تولید داخل خود را به کشور های اطراف خود صادر می کند.

کشور های مقصد برای صادرات ظروف یکبار مصرف از ایران عبارتند از:

  • افغانستان
  • عراق
  • گرجستان
  • روسیه
  • عمان
  • امارات
  • ترکیه

این کشورها در حجم های بالا محصولات تولید ایران را خریداری و در کشور های خود پخش می کنند. به طور کلی ظروف یکبار مصرف طیف بسیار گسترده ای را شامل می شوند. در حال حاضر برخی از ظروف یکبار مصرف غذا در ایران تولید می شود که به دلیل سازگار بودن با محیط زیست در حال رقابت با سایر انواع ظروف یکبار مصرف است.

اما در کل صادرات ظروف یکبار مصرف می تواند ارز آوری بسیار زیادی را برای ایران داشته باشد. برخی از کشورها تنها یک نوع از ظروف یکبار مصرف ایرانی را درخواست می کنند.

برای مثال کشور هایی مانند افغانستان و عراق بیشتر ظروف یکبار مصرف پلاستیکی، پلیمری و به طور کلی ظروفی که دارای قیمت های مناسب تری هستند را خرید می کنند.

به دو دلیل کشور عراق ترجیح می دهد از ایران خرید ظروف یکبار مصرف را داشته باشد:

  1. سلیقه مصرف کننده های عراق بیشتر به محصولات تولیدی ایرانی نزدیک است
  2. کشور عراق مصرف کننده است به همین علت خرید خود را از کشورهای نزدیک خود مانند ایران انجام می دهد

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]در ایران شرکت هایی فعالیت دارند که صادرات این محصولات را انجام میدهند. فرتاک یکی از شرکت های فعال در زمینه صادرات انواع ظروف یکبار مصرف به تمام کشورها است.[/box]

ظروف یکبار مصرف صادراتی

صادرات ظروف یکبار مصرف گیاهی و آلومینیومی

به گزارش بسیاری از سایت های خبری و بسیاری از افراد فعال در حفظ محیط زیست استفاده از ظروف یکبار مصرف به علت کاربردی بودن بسیار افزایش پیدا کرده است. به همین علت نیاز است تا ظروف یکبار مصرفی در جهان تولید شود که دارای کیفیت منحصر به فرد و عالی باشد و از طرفی راحت تر تجزیه شود.

ظروف یکبار مصرف گیاهی از جمله محصولات تولید شده در ایران هستند که دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و از طرفی به سرعت تجزیه می شوند.

ظروف یکبار مصرف صادراتی

بعد از این محصولات، ظروف یکبار مصرف آلومینیوم هستند که با مقاومت عالی تولید می شوند و نسبت به بسیاری از ظروف یکبار مصرف دارای ضرر کمتری برای سلامتی انسان میباشند.

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]شرکت فرتاک فروش داخلی و صادراتی انواع ظروف گیاهی و آلومینیومی را در ایران با قیمت بسیار عالی انجام می دهد.[/box]

ظروف یکبار مصرف صادراتی

صادرات لیوان کاغذی

لیوان کاغذی تولید شده در ایران نیز یکی از محصولاتی است که در کشور های دیگر دارای بازار فروش بسیار خوبی است.

از نظر جنس کاغذ لیوان های کاغذی به دو نوع تقسیم می شوند:

  1. کاغذ مات
  2. کاغذ گلاسه

بیشترین سایز هایی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد، سایز های ۱۸۰ سی سی و ۲۲۰ سی سی است. می توان گفت جنسی که لیوان کاغذی گلاسه دارد دارای کیفیت بهتری است. برخی از کاغذ ها هستند که دارای کیفیت مرغوبی نستند و هنگام ریختن مایعات داغ ممکن است خراب شوند.

ظروف یکبار مصرف صادراتی

صادرات ظروف یکبار مصرف پلاستیکی و فوم

همانطور که گفتیم مقصد صادرات ظروف یکبار مصرف فوم و پلاستیکی بیشتر کشور هایی مانند عراق و افغانستان هستند. این ظروف در طرح های مختلف وجود دارند که برخی از آن ها دارای درب و برخی دیگر اینگونه نیستند.

ظروف فومی از جمله ظروف یکبار مصرف درب دار غذا هستند که می توان از آن ها در مکان های بسیار زیادی استفاده کرد. ظروف غذا فومی دارای دو مدل تک پرس و دو پرسی هستند تا افرادی که نیاز به ظرف غذا بزرگ تری دارند خرید خود را راحت تر انجام دهند.

از طرفی لیوان یکبار مصرف پلاستیکی نیز از پر متقاضی ترین محصولات صادراتی ایران محسوب می شود.

ظروف یکبار مصرف صادراتی

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]این شرکت با عرضه داخلی و صادراتی انواع ظروف یکبار مصرف در ایران و خارج از ایران به ارز آوری به داخل کشور کمک می کند و از طرفی خریدارهایی که در خارج از کشور هستند می توانند به راحتی یک خرید مطمئن و راحت را تجربه کنند.[/box]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *