شرکت تجاری تولیدی صادرات لیوان کاغذی

صادرات لیوان کاغذی به کشورهای عراق، ترکیه، افغانستان و ارمنستان و سایر کشورهای درخواست کننده این محصول از طریق این شرکت انجام می شود. خریدارها در این حوزه می توانند با شرکت تماس بگیرند. یادآور می شویم افرادی که قصد دارند با لگوی خود محصول را تحویل بگیرند می توانند از طریق شماره های مشاورین ارتباط بگیرند تا راهنمنایی بیشتری شوند.

صادرات لیوان کاغذی

صادرات لیوان کاغذی و کشورهای متقاضی

صادرات لیوان کاغذی از ایران به کشورهای همسایه یکی از تجارت های ارز آور به ایران است که تولید کننده های این محصول تلاش دارند تا در این حوزه نیز فعالیت داشته باشند.

شرکت فرتاک به عنوان عرضه کننده انواع لیوان های کاغذی در سایزهای مختلف محصولات خود نه تنها در ایران بلکه در سایر کشورها نیز پخش می کند و خریدارها می توانند به راحتی خرید خود را از این مرکز انجام دهند.

کشورهای متقاضی خرید لیوان کاغذی از ایران:

  • ارمنستان
  • افغانستان
  • عراق
  • ترکیه

این کشورها بیشتری خرید خود را در حوزه لیوان کاغذی از ایران انجام می دهند. لیوان هایی که در ایران تولید می شود هم کیفیت بالایی دارد و هم در اندازه های متفاوتی هستند.

صادرات لیوان کاغذی

فروش عمده لیوان کاغذی در داخل کشور

لیوان کاغذی در حوزه ظروف یکبار مصرف کاغذی جای می گیرد. این ظروف محصولاتی هستند که طرح های شیک و فانتزی وارد بازار می شوند.

بازار فروش ظروف کاغذی به دلیل کیفیت مناسبی که دارد رونق مطلوبی دارد و خریدارها همیشه در تلاشند تا محصولات را با قیمتی کمتر و کیفیتی مناسب تر خریداری کنند.

تولیدات ظروف یکبار مصرف کاغذی شرکت:

  • پیش دستی کاغذی
  • لیوان کاغذی مات
  • لیوان کاغذی گلاسه
  • ست لیوان و پیش دستی
  • ظرف پاپ کرن

این ظروف در شیک ترین مدل ها برای استفاده های گوناگون تولید می گردد.

صادرات لیوان کاغذی

 

چاپ اختصاصی لیوان کاغذی برای شرکت ها

یکی از مزیت هایی که ظروف کاغذی، بخصوص لیوان کاغذی دارد این است که شرکت ها و اداره های مختلف می توانند لگو ها و یا تبلیغات مورد نظر خود را روی آن چاپ کنند.

ظروف کاغذی به دلیل جنس مواد اولیه ای که دارد می تواند به راحتی طرح های مختلف را روی خود با کیفیت بالا چاپ کند. دستگاه های تولید لیوان کاغذی از بهترین و مدرن ترین دستگاه ها هستند و می توانند این طرح های مورد تقاضا از سوی مشتری ها را روی انواع لیوان ها چاپ کنند.

در زیر نمونه هایی از چاپ تبلیغات یا لگو روی لیوان کاغذی را مشاهده می کنید.

صادرات لیوان کاغذی

سفارش خرید و ارتباط با مشاورین پشتیبانی فروش

برای سفارش خرید چه برای خرید داخلی و جه برای خرید صادراتی می توانید با این شرکت در تماس باشید. پل ارتباطی ما با مشتریان شبکه های اجتماعی و همچنین شماره تماس مشاورین مجموعه است که در زیر مشاهده می کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *