خرید فروش ظروف یکبار مصرف | بزرگترین تولید کننده در کشور

خرید فروش ظروف یکبار مصرف توسط نمایندگی ها و تولید کننده های فعال در کشور با قیمت های متفاوت انجام می شود. هر تولید کننده در کشور محصولات گوناگونی را در کارخانه خود تولید می کند. شرکت فرتاک یکی از کامل ترین شرکت های عرضه کننده انواع ظروف یکبار مصرف در ایران است. به همین علت خریدارهای داخلی و صادراتی می توانند از طریق این مرکز خرید خود را انجام دهند.

خرید فروش ظروف یکبار مصرف

مرکز خرید فروش ظروف یکبار مصرف در تهران

تهران بزرگترین مرکز تولید کننده های انواع ظروف یکبار مصرف در کشور است. بسیاری از مرکزها در ایران محصولات مورد نیاز خود را از طریق شرکت های بزرگی همچون فرتاک که در تهران هستند تامین می کنند.

به طور کلی تهران اصلی ترین مرکز عرضه کننده محصولات است. درصد بسیار زیادی از کارخانه های تولیدی اقلام یکبار مصرفی در این شهر بزرگ بزرگ مشغول به فعالیت هستند.

نمایندگی ها و مراکز پخش در این شهر هم انواع این محصولات تولیدی را در حجم های دلخواه سفارش مشتریان به دست آن ها می رسانند.

خرید فروش ظروف یکبار مصرف

لیوان یکبار مصرف

لیوان های یکبار مصرف یکی از پر استفاده ترین محصولاتی است که در کارخانه های تولیدی تهیه می شود. این لیوان ها در کارخانه های مختلفی تولید می شود. این که این محصولات در کدام کارخانه ها تولید شود، بستگی دارد به جنس این لیوان ها.

به مثال های زیر توجه کنید:

هر کدام از این لیوان ها در کارخانه های مخصوص به خود تولید می شوند. لیوان یکبار مصرف پ پ در کارخانه های تولیدی ظروف یکبار مصرف پلاستیکی تهیه می شود.

لیوان های گیاهی و فومی و کاغذی نیز در کارخانه های تولید همین ظروف تولید و توزیع می شوند.

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]لیوان یکبار مصرف pp در بسته های ۵۰۰ تایی هستند و نسبت به دیگر لیوان های یکبار مصرف قیمت کمتری را دارند. [/box]

خرید فروش ظروف یکبار مصرف

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

ظروف یکبار مصرف آلومینیوم از دیگر محصولات عرضه شده در شرکت است. این ظروف محصولاتی مقاوم و بادوام هستند. برای بسیاری از مکان ها که نیاز است تا ظروف یکبار مصرف همراه با غذا به داخل ماکروویو برود و حرارت زیادی را تحمل کند، این ظروف بهترین انتخاب است.

[toggle title=”نکته” state=”open”]تنوع این ظروف و از طرفی در دار بودن آن ها سبب می شود تا خریدارها راحت تر از این محصولات خرید کنند.

در کنار این ظروف، فویل آلومینیوم هم عرضه می شود. این فویل ها برای بسته بندی غذا بسیار عالی هستند.[/toggle]

طراحی خلاقانه ظروف آلومینیومی باعث شده تا مکان های بسیار زیادی از این ظروف خریداری کنند.

وجود ظروفی که دارای چندخانه هستند و یا دیس های کبابی و تکپرسی های برنج بخش کوچکی از تولیدات این ظروف محسوب می شوند.

خرید فروش ظروف یکبار مصرف

ظروف گیاهی بهداشتی و تجزیه پذیر

یکی دیگر از محصولات و اقلام یکبار مصرفی ظروف گیاهی هستند. ظروف گیاهی که اخیرا در ایران تولید شده اند از نظر مرغوبیت کیفیت مناسبی هستند.

این ظروف بهداشتی و استاندارد هستند و برای افرادی که همیشه به دنبال محصولات تجزیه پذیر می باشند انتخابی عالی هستند. تولید کننده های معدودی در ایران در حال عرضه این محصولات به بازار ها هستند.

خرید فروش ظروف یکبار مصرف

ظروف یکبار مصرف فومی و پلاستیکی

از اولین و پر استفاده ترین ظروف یکبار مصرفی، ظروف فومی و ظروف پلاستیکی هستند. این ظروف در انواع مختلف تولید می شوند.

ظروف فومی به طور معمول این محصولات را دارند:

  • ظرف فومی تک پرسی
  • ظرف دو پرسی
  • دیس
  • لیوان فوم

از طرفی ظروف یکبار مصرف پلاستیکی به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند:

  1. ظروف یکبار مصرف pp
  2. ظروف ps

هر کدام از این ظروف دارای انواع دیگری هستند. مانند سطل ها و کاسه ها و … .

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]برای خرید هر یک از این ظروف در هر نوع و در هر حجمی شرکت فرتاک آماده خدمت رسانی به مشتری های عزیز در کشور است. با مشاورین و مدیریت فروش تماس بگیرید.[/box]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *