خرید ظروف اسلایم با درب رنگی

خرید ظروف اسلایم با طراحی جدید و با درب رنگی مارپیچی و بدنه شفاف به صورت عمده از طریق این شرکت به شکل مستقیم انجام می شود. ظروف بسته بندی اسلایم یکی از محصولات مورد استفاده تولید کننده های فعال در این زمینه است که سعی دارند محصولات خود را در بسته بندی های شیک به بازارها عرضه کنند.

خرید ظروف اسلایم با درب رنگی

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #00C9FF 0%, #92FE9D 100%);” color=”black;” align=”right;” ]این شرکت برای اولین بار از ظروفی رونمایی کرده است که با داشتن طراحی بسیار شیک می تواند گزینه فوق العاده ای برای تولید کننده های اسلایم به حساب بیاید.[/highlight-dash]

خرید ظروف اسلایم با درب رنگی

مشخصات ظروف بسته بندی اسلایم طرح جدید

اسلایم یکی از تولیداتی است که مورد استفاده کودکان قرار می گیرد. این محصولات معمولا در رنگ های مختلفی هستند و به شکل بسته بندی وارد بازار های خرید و فروش می شوند.

مشخصات ظروف بسته بندی اسلایم طرح جدید

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #1CB5E0 0%, #000851 100%);” color=”white;” align=”right;” ]با توجه به این که مخاطب و بازار هدف این دسته از محصولات، کودکان هستند نیاز است تا از ظروف رنگی و فانتزی در این زمینه بهره گرفته شود.[/highlight-dash]

یکی از ظرف هایی که اخیرا مورد استقبال بسیاری از خریدارها قرار گرفته است، لیوان های کریستالی درب دار است که درب آن ها مدل های مختلفی دارد.

مشخصات ظروف بسته بندی اسلایم طرح جدید

یکی از مهم ترین و اصلی ترین مزیت های این دسته از محصولات داشتن درب کاملا فیکس و همچنین داشتن طراحی ظاهری بسیار شیک، فانتزی و جدید است.

درب های به کار رفته شده در این ظروف حالت مارپیچی شکل دارند و می توانند به صورت شفاف بی رنگ کریستالی و همچنین مدل های رنگی و مشکی و سفید قرار بگیرند. از طرف دیگر برخی از درب های تولید شده در این حوزه، دارای رنگ های جدید پاستلی هستند.

فروش عمده لیوان درب دار بسته بندی اسلایم

این ظرف ها با داشتن طراحی فانتزی و بدنه مقاوم و با کیفیت توانسته اند گزینه های بسیار مناسبی برای بسته بندی انواع مختلف محصولات از جمله اسلایم محسوب شوند.

مقاومت و کیفیت یکی از اساسی ترین موضوعاتی است که باید مورد بررسی خریدارها قرار بگیرد. چرا که این موضوع می تواند به افراد کمک بسیار زیادی کند تا بتوانند محصولات مورد نظر خود را به بهترین شکل ارائه دهند.

خرید ظروف اسلایم

این لیوان ها در سه سایز مختلف تولید می شوند. نکته قابل توجه و مهمی که در این قسمت باید به آن اشاره کرد این است که این لیوان ها دارای دهانه های یک اندازه حدود ۸ سانت هستند و تنها ارتفاع آن ها با هم متفاوت است.

این موضوع سبب می شود که درب ها برای هر ۳ سایز لیوان مناسب باشند. در زیر می توانید اندازه های کامل این لیوان ها را مشاهده کنید.

مشخصات ظروف بسته بندی اسلایم طرح جدید

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(to right, #f7971e, #ffd200);” color=”black;” align=”right;” ]از طرف دیگر مدل دیگری که می تواند گزینه مناسبی برای بسته بندی اسلایم محسوب شود، لیوان های یکبار مصرف کریستالی پایه دار است.

این لیوان ها در ۲ سایز ۲۳۰  سی سی و ۳۵۰ سی سی تولید می شوند و دارای درب کاملا تخت و پایه های رنگی می باشند.

در زیر می توانید نمونه های مختلف این لیوان ها را مشاهده نمایید.[/highlight-dash]

مشخصات ظروف بسته بندی اسلایم طرح جدید

به دلیل این که پایه های این لیوان ها رنگی است طرح فوق العاده فانتزی در لیوان بسته بندی ایجاد شده است. این لیوان ها به دلیل داشتن کیفیت و مقاومت فوق العاده بالا توانسته اند محصولات بی نظیری برای بسته بندی اسلایم به حساب بیایند.

خرید ظروف اسلایم

فروش عمده لیوان درب دار بسته بندی اسلایم

این شرکت به عنوان یکی از اصلی ترین عرضه کننده های لیوان های کریستالی درب دار فانتزی به عنوان ظروف بسته بندی اسلایم نمونه ها و سایز های مختلف این محصولات را در حجم های عمده به خریدارها ارائه می دهد.

فروش عمده لیوان درب دار بسته بندی اسلایم

خریدار هایی که نیاز دارند تا اطلاعات بیشتری در مورد این محصولات داشته باشند و یا اینکه قصد دریافت کاتالوگ تمام محصولات تولید شده را دارند می توانند به صورت مستقیم با مشاورین بخش فروش در ارتباط باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *