جدیدترین لیوان یکبار مصرف بستنی

اگر شما مصرف کننده و فروشنده لیوان یکبار مصرف بستنی هستید و به دنبال یک لیوان منحصر به فرد و جدید می باشید پیشنهاد می کنیم که حتما با بخش فروش در ارتباط باشید. محصولات عرضه شده در این شرکت دارای مدل های بسیار متنوع و قیمت های عالی هستند که می توان از آن ها برای بستنی، شیک، آبمیوه و سایر نوشیدنی ها استفاده کرد.

جدیدترین لیوان یکبار مصرف بستنی

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #00C9FF 0%, #92FE9D 100%);” color=”black;” align=”right;” ]یکی از مزیت هایی که می توان برای این لیوان ها بیان کرد این است که این ظروف دارای دو مدل درب هستند. داشتن درب های مختلف کمک زیادی می کند تا استفاده از آن ها افزایش پیدا کند.[/highlight-dash]

لیوان یکبار مصرف بستنی با طرح جدید

لیوان یکبار مصرف یکی از کاربردی ترین محصولاتی است که با مدل های مختلفی در بازار ها عرضه می شود. اما یکی از مواردی که باید بیان کرد این است که ممکن است جنس بدنه این لیوان ها به صورتی باشد که استحکام لازم را نداشته باشد.

لیوان یکبار مصرف بستنی با طرح جدید

به همین دلیل سعی کردیم تا لیوانی را به بازارهای فروش عرضه کنیم که از نظر کیفیتی متفاوت تر از مدل های موجود در بازار باشند.

این لیوان ها به صورتی هستند که با داشتن بدنه کریستالی می توانند مقاومت بسیار بیشتری را داشته باشند. همچنین داشتن درب کیپ آن ها یکی دیگر از مزیت های این لیوان ها محسوب می شود.

لیوان یکبار مصرف مناسب بستنی به طور معمول دارای بدنه شفاف است اما می توان در صورت دلخواه این لیوان ها را در مدل های رنگی و بلک لایت هم سفارش داد.

یکی از درب های این لیوان ها به صورت حبابی شکل است که می تواند برای شیک، بستنی و … مورد بسیار مناسبی باشد. این نوع درب روی خود یک سوراخ هم دارد.

یکی دیگر از درب هایی که در این حوزه عرضه شده است، مدل درب تخت است که یدون سوراخ است و روی بدنه لیوان کاملا کیپ می شود.

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(to right, #f7971e, #ffd200);” color=”black;” align=”right;” ]برخی از مشتری های خوش ذوق از این لیوان ها به همراه درب تخت برای بسته بندی محصولات مختلفی مانند شکلات و میوه خشک و … استفاده می کنند.[/highlight-dash]

فروش کاربردی ترین لیوان یکبار مصرف کریستالی

لیوان های یکبار مصرف کریستالی سایز های مختلفی دارند که این موضوع می تواند کاربرد آن ها را بیشتر کند.

از طرف دیگر این لیوان ها به صورت هستند که می توانند در مکان های مختلف و برای بسته بندی محصولات متفاوتی مورد استفاده قرار بگیرند.

فروش کاربردی ترین لیوان یکبار مصرف کریستالی

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #1CB5E0 0%, #000851 100%);” color=”white;” align=”right;” ]فروش عمده این لیوان ها توسط این شرکت انجام می شود. در صورتی که نیاز به اطلاعات تخصصی تری در این زمینه دارید می توانید همین حالا با بخش مشاوره و فروش ارتباط بگیرید.[/highlight-dash]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *