جدیدترین ظروف یکبار مصرف فینگر فود

یک خبر ویژه برای افرادی که مصرف کننده ظروف یکبار مصرف فینگر فود هستند داریم! این شرکت تولید ظروف یکبار مصرف جدیدی را آغاز کرده است که می توانند انتخابی ویژه و خاص برای کترینگ ها، رستوران ها و فینگر فود ها باشند. در ادامه مدل هایی از این محصولات را برای شما به نمایش می گذاریم.

لازم به ذکر است که مدل های این محصولات بسیار متنوع هستند و در صورتی که قصد دارید نمونه های بیشتری را ببینید با بخش پشتیبانی تماس بگیرید.

ظروف یکبار مصرف فینگر فود

ظروف یکبار مصرف فینگر فود

فینگر فود ها مکان هایی هستند که به دلیل داشتن غذا های مختلف و متنوع نیاز به ظروفی دارند که بتوانند آن ها را بسته بندی و به مشتری های خود عرضه کنند.

گاها برای این مکان ها پیش می آید که مشتری ها چند سفارش مختلف دارند و نیاز است که در یک ظرف قسمت بندی شده این محصولات را عرضه کنند.

این شرکت برای اولین بار نمونه محصولات ویژه ای را به خریدار ها معرفی می کند که می توانند جهت سرو غذا های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند.

بسیاری از رستوران ها و … می توانند برای استفاده مختلف از این ظروف بهره ببرند.

مهم ترین موردی که می توان به آن اشاره کرد این است که این ظروف دارای مدل های مختلفی هستند و می توانند بر اساس غذا های خود این موارد را انتخاب کنید.

مزیت های ظروف یکبار مصرف چند خانه ای

ظروف یکبار مصرف فینگر فود

یکی از نمونه مدل هایی از ظروف مناسب فینگر فود که در این مکان عرضه می شود، ظرف یکبار مصرف چند خانه ای هستند که با مدل های مختلفی تولید می شوند.

این محصولات دارای ویژگی های بسیار منحصر به فردی می باشند از جمله:

  • درب دار بودن
  • قابلیت قرار داده شدن در مایکروویو
  • شکیل بودن
  • ظروف جدید و خاص
  • استحکام و کیفیت فوق العاده
  • و …

بهترین نمونه های این محصولات و لیوان یکبار مصرف می توانند با یک درب کاملا فیکس بسته بندی شوند. تمامی ظرف های ارائه شده در این شرکت دارای درب هستند.

فروش کارتنی ظروف یکبار مصرف به تمام کشور

ظروف یکبار مصرف فینگر فود

این شرکت به دلیل این که مستقیما از کارخانه محصولات را به تمام کشور ارسال می کند تنها به صورت فروش کارتنی فعالیت می کند.

تعداد هر یک از این ظروف پلاستیکی در کارتن بسته به مدل آن ها متفاوت است. برخی از آن ها در کارتن های ۱۰۰ عددی و برخی در کارتن های ۲۰۰ یا ۴۰۰ عددی بسته بندی می شوند.

قیمت روز این محصولات از طریق بخش فروش اعلام می گردد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *