تولید کننده ظروف بسته بندی مرغ صادراتی

این شرکت تولید کننده انواع ظروف بسته بندی مرغ با کیفیت ها و مدل های متنوع است. این محصولات می توانند انتخابی بسیار مناسب برای شرکت هایی باشند که در حوزه صادرات مواد گوشتی و پروتئینی بسته بندی فعالیت دارند. تنوع زیاد در کیفیت و مدل این محصولات می تواند سبب این شود که خریدار ها طبق نیاز خود محصول را انتخاب کنند.

انواع مختلف بسته بندی برای مرغ

ظروف بسته بندی مرغ

مرغ و مواد پروتئینی گوشتی محصولاتی هستند که پس از انجام مراحل اولیه در کشتارگاه ها به شرکت ها و مرکز های بسته بندی وارد می شوند و به شکل های مختلف وارد بازار های خرید و فروش می شوند.

این محصولات می توانند به شکل های مختلفی بسته بندی شوند. یکی از نمونه های بسته بندی برای این محصولات بسته بندی نایلونی است. یکی دیگر از روش های بسته بندی که مورد استقبال بسیاری از خریدار ها است ظروف هستند.

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]یکی از مزیت هایی که در محصولات این شرکت می توانید ببینید این است که تنوع مدل ها و سایز های ظروف بسته بندی پروتئینی زیاد هستند.[/box]

برخی از این ظروف به شکل یک دیس ساده دارای ارتفاع است که ارتفاع آن ها می تواند متغیر باشد. یکی دیگر از نمونه های این محصولات ظرف های چندخانه ای هستند که می توان تکه ها و قسمت های مختلف مرغ را در قسمت های تعیین شده آن ها قرار داد.

مناسب ترین ظرف بسته بندی مرغ صادراتی

ظروف بسته بندی مرغ

ظرف هایی که برای بسته بندی مرغ صادراتی استفاده می شوند اهمیت بسیار زیادی دارند. صادرات مواد پروتئینی و گوشتی از لحاظ بهداشتی دارای اهمیت فوق العاده ای است.

در صورتی که بسته بندی و کیفیت این محصولات از نظر بهداشتی تایید شده نباشد می تواند از صادرات این محصولات جلوگیری به عمل آید.

به همین دلیل می توان گفت دو مدل از بهترین بسته بندی ها برای صادرات این محصولات ظروف ساده و ظروف تفکیک شده چند قسمتی هستند.

ظرف تفکیک شده درب دار جهت بسته بندی مرغ

ظروف بسته بندی مرغ

در بخش های قبلی اشاره های کوتاهی به مدل های مختلف بسته بندی و ظرف ها کردیم.

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]یکی از ظرف های فوق العاده جذاب، منحصر به فرد، بهداشتی و تایید شده، ظروف تفکیک شده این شرکت هستند که شما نظیر این محصولات را در کمتر جایی می توانید ببینید.[/box]

این ظروف با داشتن ۷ خانه جدا از هم می توانند برای افرادی که قصد دارند مرغ ها را به شکل تمیز شده ارائه دهند مناسب می باشند.

اما این تمام مزیت های این محصولات نیست و درب این ظروف یکی از مهم ترین مزیت ها و خصوصیات این ظرف ها است که می توان از آن ها جهت بسته بندی کامل بهره گرفت.

لازم به ذکر است که در صورت درخواست بسته بندی این محصولات با سلفون می توان تنها از بدنه آن ها استفاده نمود و از درب آن ها استفاده نکرد.

1 در مورد “تولید کننده ظروف بسته بندی مرغ صادراتی”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *