تولید کننده انواع ظرف غذا آلومینیوم یکبار مصرف

انواع مختلفی از ظرف غذا آلومینیوم در این شرکت تولید می شوند که هر یک می توانند برای خریدار ها کاربرد های خاصی را داشته باشند. در این مرکز سعی شده تا به تنوع محصولات در کنار ارائه کیفیت مناسب اهمیت بیشتری داده شود تا خریدار ها بتوانند ظروفی را خریداری کنند که مورد نیاز آن ها است.

تولید انواع ظرف غذا آلومینیوم

ظرف غذا آلومینیوم

تولید انواع ظروف یکبار مصرف آلومینیوم در ایران یکی از مواردی است که توانسته نه تنها نیاز بازار های خرید و فروش داخلی را تامین کند، بلکه نیاز بسیاری از تجارت های صادراتی را نیز برآورده کند.

از نمونه محصولاتی که در این شرکت تولید می شوند و می توانند با قیمت های مختلفی به فروش برسند موارد زیر هستند:

  • نیم پرسی و تکپرسی آلومینیوم غذا
  • ظروف خورشتی آلومینیومی
  • یک و نیم پرسی و دو پرسی
  • دیس های آلومینیوم در سه سایز مختلف
  • ظرف های دو خانه مرغی در ابعاد مختلف بزرگ و کوچک
  • ظروف دو خانه کبابی با ضخامت عالی
  • ظرف سه خانه کبابی
  • فویل آلومینیوم
  • و …

یکی از مهم ترین ویژگی ها و مشخصاتی که می توان برای این محصولات بیان نمود این است که هر یک بر اساس کاربردی که دارند می توانند دارای ضخامت های مختلفی باشند.

اصطلاحی که برای ضخامت این محصولات گفته می شود میکرون است. بسیاری از افراد خریدار که با بخش فروش ارتباط می گیرند، وزن ظرف را سوال می کنند در حالی که ظروف آلومینیومی طبق میکرون و ضخامت، دسته بندی کیفیتی می شود و از طریق وزن نمی توان کیفیت آن ها را با یکدیگر مقایسه نمود.

تولید این محصولات در ایران می تواند برای بسیاری از افراد در جامعه ایجاد اشتغال نماید.

قیمت ظروف یکبار مصرف آلومینومی درب کارخانه

ظرف غذا آلومینیوم

بسیاری از افرادی که خرید عمده دارند سعی می کنند این محصولات را به قیمت کارخانه خریداری کنند. خرید این محصولات به قیمت کارخانه تنها از طریق خرید مستقیم از مرکز های نمایندگی اصلی امکان پذیر است.

این شرکت محصولات خود را به شکل مستقیم از شرکت خود به خریدار ها ارائه می دهند و قیمت های اعلام شده از سوی بخش فروش شرکت، قیمت های عمده محصولات هستند.

بخش پشتیبانی به صورت ۲۴ ساعته اعلام قیمت را برای مشتری ها انجام می دهد و می توان برای دریافت قیمت روز از این بخش کمک گرفت.

فروش ظروف و فویل آلومینیومی عمده

ظرف غذا آلومینیوم

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی و انواع فویل آلومینیوم غذا در عرض های مختلفی تولید شده در این شرکت هستند و می توانند در بازار های فروش داخلی و صادراتی عرضه شوند.

فروش عمده این ظروف از طریق شرکت های اصلی عرضه کننده می تواند یکی از مهم ترین راه ها برای کاهش هزینه ها و قیمت ها باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *