تولید ظروف جهت بسته بندی انواع محصولات خوراکی

برای بسته بندی انواع محصولات خوراکی، از ظروف خاصی استفاده می شود. این شرکت عرضه کننده انواع ظروف جهت بسته بندی صنایع غذایی تولید شده در ایران است که محصولات خود را با قیمت های مختلفی به خریدارها عرضه می کنند.

انواع ظروف بسته بندی

ظروف جهت بسته بندی

ظروف بسته بندی تنوع زیادی دارند. این که کدام نمونه از آن ها توسط خریدار استفاده شود، ارتباط مستقیم دارد با محصولی که قرار است در آن قرار داده شود.

انواع ظروف بسته بندی:

این محصولات نمونه هایی کلی از ظروف بسته بندی هستند که خود آن ها به دسته بندی های کوچکتر تقسیم بندی می شوند.

ظروف بسته بندی چندخانه

ظروف جهت بسته بندی

یکی از نمونه های پر استفاده، ظروف یکبار مصرف چند قسمتی هستند. این ظروف در رنگ های مشکی، قرمز، سفید و … تولید می شوند و می توانند جهت کاربرد های مختلفی استفاده شوند.

این ظروف محصولاتی هستند که قابلیت قرار داده شدن در مایکروویو را دارند. از طرفی دارای مدل های متنوعی هستند که می توانند در مصارف مختلف استفاده شوند.

یکی از مهم ترین مزیت های این ظروف درب دار بودن آن ها است. درب های این ظرف به حالت کاملا شفاف می باشد که محتوای درونی ظرف کاملا مشاهده می شود.

ظروف بسته بندی کریستالی

ظروف جهت بسته بندی

نمونه ای دیگر از ظروف بسته بندی، ظروف کریستالی هستند. این ظروف برای محصولات مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند:

  • شیرینی و شکلات
  • خشکبار
  • آجیل
  • زعفران
  • خرما
  • عسل

نمونه ای از کاربرد های این محصولات را در بالا برای شما به عنوان مثال آوردیم. هر خریدار بسته به بودجه و محصولی که نیاز دارد خرید خود را انجام می دهد.

ظروف بسته بندی پلاستیکی

ظروف جهت بسته بندی

ظروف بسته بندی پلاستیکی خود به دسته های بسیار زیادی تقسیم بندی می شوند. برخی از آن ها دارای درب هستند و اصطلاحا به آن ها مایکروویوی گفته می شود. این محصولات مناسب برای بسته بندی خرما هستند.

در بسیاری از شرکت های عرضه کننده خرما بسته بندی چه برای بازار های داخلی و چه برای بازار های صادراتی شاهد این هستیم که از این ظروف استفاده می شود.

ظروف یکبار مصرف مزیت های بسیار بیشتری را نسبت به بسته بندی های کارتنی دارند. یکی از مدل های دیگر ظروف بسته بندی پلاستیکی، جار پت هستند.

این جارها نیز برای بسته بندی عسل، حبوبات و … مصرف می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *